12 oct 2024, 6:25

Флирт с ИИ 

  Prosa » Relatos, Ficción y fantasy
176 3 10
1 мин за четене

 

 

 - Ти, луда ли си? Защо ще се срещаш с него? Той е машина. - приятелката й я гледаше с ужасени очи. Май я мислеше за голяма глупачка.
 - От любопитство. Предполагам, че не е опасен. От доста време си пишем. - опита се да я успокои.
 - И какво ще си говорите? Той няма душа, не изпитва чувства. - беше следващият й въпрос.
- Можем да си говорим за всичко. Много е умен и разказва толкова увлекателно. Мога цял ден да го слушам, слушам. Харесвам го.
 - Ти наистина не си добре. Накрая ще кажеш, че го обичаш. Не го мога да повярвам, че ще се срещнете. Винаги си била разумна, а сега правиш глупости. -  започна отново да мърмори приятелката й. Ето каза й, че е глупачка, но по-деликатно.
Разделиха се всяка потънала в своите мисли. Измина почти седмица  и отново се събраха в любимото им кафене.
 - Е, хайде..разказвай. Как беше? - приятелката й я гледаше с любопитни очи.
 - Беше приятно. Говорихме си по различни теми. Споделяхме. Една нормална среща. - опита се да звучи делово.
 - Да бе, "нормална среща". Такива приятни срещи знаеш как завършват...  - намигна й  многозначително.
Тя усети как леко се изчервява. Знаеше, че e по-различно.
 - Предполагам, че ще скъсаш с него. Сигурно повече няма да се виждате. - продължи с разсъжденията нейната най-добра приятелка.
 - Не, няма да се разделя с моя красив ИИ. Ще продължим да се срещаме. Ще изчакаме новите подобрения в него. Предполагам, че до три години ще е истински мъж. Сега работят по това.
 - Ти не си вред. И ще чакаш толкова дълго? - момичето срещу нея отново я мислеше за луда.
 - Знам, че е много време. Знаеш, че любовник лесно мога да си намеря, но умен мъж е трудно.
Между двете приятелки за миг настъпи тягостно мълчание. После се погледнаха и разсмяха.
 - Да, вярно е. Умните мъже са голяма рядкост, но това между нас да си остане. - прошепна събеседничката й. 
 И беше сигурна, че за миг в очите й съзря завист.








 

© Катя Иванова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря ти, Стойчо! Вълнува ме бъдещето и как ще се усъвършенстват технологиите. Много ми се иска след 150 години пак да съм тук и да го видя с очите си. Предполагам, че ще се промени и начина ни на общуване.
  • Когато виртуално общуваме:малко, но неусетно навлизаме в киберпространството на ИИ.
    Харесва ми темата, защото разглежда един възможен свят на живота в който любовта не е само физически акт,но е и интелектуален обмен на знания.
    Поздравления, Катя!
  • Няма какво да добавя, Ина. Идеално си ме разбрала.
    Поздрави!
  • Да, постиженията са нож с две остриета. Дигиталният отпечатък няма изстриване, само ти си мислиш, че е изчезнал и после- ама те ми го правят, а ти къде блея докато те ти го правеха... Казват, че човек си пати от главата. Абе май повече е от сърцето. Защото има случаи, в които акъл няма, (тоест няма от какво да си изпати), но пак си пати хахаха разсмя ме
  • "В един момент трябва да осъзнаем, че местата, където споделяме информация, не са услуги, които използваме, те са места, където живеем... тази платформа не трябва да бъде нещо, върху което няколко милиардери имат пълен контрол." Х.Грийн
    В този ред на мисли ИИ ще бъдат идеални за шпионаж, особено ако ги усъвършенстват да не се различават от хората.
    Според мен всичко със споделянето ще се промени както се промениха и много други неща.
    Пепи, и ти можеш да напишеш нещо по темата. Имаш какво да кажеш.
  • troia (Катя Иванова) - изкуството е друго, там харесваш и дори може и да се пристрастиш към изразяването, независимо дали е художествено, музикално, и т.н. Както в началото много отхвърляха електронната музика, че не била жива, а се прави с помощта на техника. Така е било още с появата на електрическата китара и пияно. Сега само с копчета можеш да запишеш цял оркестър или симфония.
    Споделянето е друго нещо.
  • Здравейте! Георги, логиката ти е желязна и не смея да ти противореча.
    Марги, предполагам, че в бъдеще ще създадат различни ИИ, защото и жените сме различни. Определено ще е интересно. Съгласна съм с теб.
    Пепи, човешкото ни въображение е голям плюс, но в случая с технологиите е недостатък. Четох, че вече има пристрастени към гласа на ИИ, а това е само началото. Гледах за Бен Гая - първият европейски певец от ИИ
    https://www.vbox7.com/play:ace059bdcb
    Благодаря ви!
  • "Говорихме си по различни теми. Споделяхме" Извратена работа. Да споделяш с нещо, което не преживява. Преживяват хората, защото имат чувства. ИИ има логаритми.
    Като хората, които приемат домашните любимци за истински приятели, защото ги обичали и разбирали. И изключват, че те не могат да говорят.
    Имала съм познати, които така се вживяват гледайки тв, че "говореха" с него. Въображението често ни играе шеги и губим границите на реалното във възприятията си.
    Не е ИИ виновен, той наистина е създаден да е в услуга на човека, а хората, които си разменят ролите с него, сами са си виновни.
    Поздравления, Кате, точно си пресъздала тази "грешка"!
  • Любов с ИИ. Интересно. Защо не? Платонично, интелектуално, че даже и духовно. Повече от доста други връзки.
  • Значи, по тази логика, аз съм безценен 😂
    И умен. И красив. И талантлив. Па и скромен 🤣
    Поздравявам те.
Propuestas
: ??:??