22 ene 2021, 9:05

Фруктозни горчилки 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
218 2 7

- Кое е по-хубаво – лошо организирана демокрация или добре организирана престъпност?...

- Ако на гърдите ти има номер 10 – значи си Меси. Ако има само номер 1 – значи и ти не си по-хубав...

- Ех, ако можеше да затвориш очи, разпериш ръце и полетиш – Париж, Лондон, Мадрид...А после отваряш – София...

- За да може кравата по-малко да яде и повече мляко да дава, може би е хубаво по-малко да се храни и повече да се дои...

- Една изпушена цигара съкращава живота с 10 минути, 100 грама ракия с 15 минути, един рабнотен ден с 8 часа най-малко...

- При разкопките археолозите са открили бутилка ракия на стойност само 2 лева. Копаенето продължава ...

- Дали техният комплекс „Патриот” ще издържи срещу нашия „Емигрант“?

 

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Надя!
  • Кравите ги питат: Какво ще продаваме днес — мляко, или месо? И тъкмо ги научат да не ядат...
  • Благодаря, Таня, Пепи, Скитнице, Юри!
  • 😀😀😀!
  • Интересно и усмихващо! Харесах си, осемте часа
  • - За да може кравата по-малко да яде и повече мляко да дава, може би е хубаво по-малко да се храни и повече да се дои...

    - Перничани да си гледат крави и да си ги доят, не жадни за вода реват! Както е казала оназ французка кралица - "Като няма вода, пийте мляко!'
  • По-малко работа, че много съкращава живота
Propuestas
: ??:??