4 abr 2009, 23:49

Граждани пращат поздравителни картички до Топлофикация 

  Prosa » De humor
1398 0 4

Граждани пращат поздравителни картички до Топлофикация

 

 

 

Топлофикация е български монополист „любим", „обирджия" е по псевдоним, сметки пуска тя на поразия, потребителя довежда до просия. Вальо топлото се позабрави, ала уви, нищичко не се оправи. Всеки месец сметката расте, народът все повече краде. Загубите трябва да се плащат, значи пак сметките нарастват. Я? Каква станала тя? Пак я няма топлата вода! Топля си в легена вода с бързовар, егати европейския пазар! Май и парното изстива... хем скъпо, хем студ ще ни пропива. Патила има и комшийката Дечка, къпе бебето с вода, сгрята в микровълнова печка. Сийка, съседката от третия етаж, била със свалени радиатори: „ О, Господи, пак имам сметка, съкооператори!"

 

         Да свикаме домсъвета, да търсим оправия, няма ли да дойде края на тази простотия? От събрание на събрание, дочакахме и зимната кулминация, присигна коледната сметка на „Топлофикация". Триста лева сюрприз от изравнение и поздравителна картичка за всеобщо увеселение. Единодушно решихме културно да върнем жеста, като образовани граждани изпращаме поздравителни картички с текста: „Весела коледа на Дружество „Топлофикация"! Да Ви е.. в европейската корпорация!"

 

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Пенко, сега от 1ви, пак ще ни...
  • ААААААА! СРАЗЕН СЪМ! Подписвам се веднага под картичката! Ама как пък тъй става, че все те ни е..ват?!
  • Само като чуя Вальо Топлото или Топлофикация и ми идва текста от поздравителната картичка в съзнанието. Детето щом кажа: топлофикация или топлото ми вика: мамо, не псувай! За него това са мръсни думички, предстви си!
    Браво Мими, това ми хареса!!!
  • Може ли и аз да се подпиша под тази картичка като един от изпращачите
Propuestas
: ??:??