12 ene 2023, 10:29

И ти ли, Джес? 

  Prosa » Otros
296 5 7
1 мин за четене

 

         Непослушно е Слънцето днес. Не иска и да разбере, че е едва Януари -  блести и топли като майско.  Добре, че послушах Джес и излязохме на разходка в парка. След като се натича на воля, закачих й каишката и седнах на една от пейките. Слънцето ли? Съвсем неусетно беше стигнало чак до сърцето ми. Дори Джес, усмихната, седна до мен и се загледа с любопитство към съседната пейка. Погледнах и аз - едно момиченце стоеше право, а срещу нея на пейката бяха седнали, предполагам,  баща й и баба й. Заслушах се в разговора.

         - Искам да стана доктор и да лекувам пеперуди, защото ги обичам. Ще стана най-добрият доктор. Всички пеперуди ще идват при мен. И ще получавам много парички.

         - Колко? - попита бабата.

         - Сто!

         Наум, разбира се,  прихнах - Ей на това му се казва голяма заплата.

         - Аз, като малък, исках да стана строител. Вярно, днес съм строителен инженер - бащата се замисли за момент, въздъхна и продължи - е, не направих най-хубавия замък за феята със сините коси, но съм доволен когато направя какъвто и да е проект. С паричките, които ми плащат, все още мога да те обличам като принцеса.

         - А аз - усмихна се бабата - исках да стана художник. Исках да стана много известна. И до днес пазя картини, които съм рисувала тогава - тя погледна към бащата и сякаш заради него продължи - и въпреки, че не станах художник, любовта ми към красивото остана. Тя ми помогна да разбера, че щастието на хората се крие в малките неща...

         - Как в малките неща, бабче? Аз имам големи мечти...

 

         Джес видя  колито, с което обича да си играе, и ме задърпа към него. Много рядко се случва, но сега го направи така, че все едно животът й зависи от това...

 

© toti Todos los derechos reservados

  303 
Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??