21 mar 2015, 19:26

Измерване 

  Prosa » Otros
690 0 2
1 мин за четене

Измерване

 

Ние сме трима приятели – две момчета и аз.

Хората ни наблюдават. Когато ги няма, един от нас се превръща в наблюдател, например аз.  Наблюдавам отношенията между мен и всеки един от тях – отношенията са различни. Единият иска да не го търся – той винаги ще бъде около мен. Ще бъде в пламъка на запалката ми. Другият ми купува сладолед и плахо ме хваща за ръката – иска да е с мен, а аз нехая.

Хората ни разпитват какво става между нас. И всеки разказва. Те разказват това, което казват на мен, а аз разказвам това, което те ми казват.

И има почти пълно съвпадение – за нашата любов.

© Любомира Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Интересно!
  • Любовта е красива във всичките си измерения, единственото условие е да бъде наистина истинска, не е тайна за никого, че там, където има двама, третият е излишен, но това важи само за истинската любов, а за приятелството не важи, рано или късно лирическата ще направи своя избор, но не за приятелството, а за любовта, и тогава всички ще са наясно кой кой е, а хората, които се интересуват и са любопитни какво става, вече няма да задават въпроси. Поздрави за оригиналнато есе (проза), което (която) провокира риторични въпроси с нееднозначни отговори за живота, такъв какъвто е, и сложен, и обикновен, или по-точно казано съвсем обикновен в своята сложност.
Propuestas
: ??:??