27 ago 2008, 9:26

Изповед на една жена на средна възраст 

  Prosa » De humor
4314 0 25
1 мин за четене

Жена съм на средна възраст, но се чувствам неприлично млада. Е, случва се да ме приземяват от време на време, но за кратко. Синът често ме пита: „Ти в кой век живееш, ма майко?!" Да не би  да намеква по-скоро за светогледа ми, отколкото за възрастта? Май и в двата случая не говори добре за мен. Други ме съветват честичко да се поглеждам в огледалото. Правя го, но и това не помага. Срещу мен се усмихва едно симпатично синеоко девойче. Ех, огледалце, огледалце...

Скоро се събрахме „младежи" и „девойки" да честваме... в момента не мога да си спомня колко години от завършването на гимназията. Някой с магическа пръчка беше премахнал от нас доста петилетки... Жените видимо младеехме (да живее козметиката!), а мъжете ми се сториха грохнали - с тия шкембета и голи темета... Ще ви призная нещо, но да си остане между нас. Тайничко въздишам по трийсетгодишните... Вълнуват ме и туй то! Представям си как би се възприела подобна връзка в едно провинциално градче. Мъжете сигурно ще се спукат от подигравки, а жените - от завист... Готова съм да понеса всичко - проблемът е, че не ме забелязват...

Истината е, че съм обект на ухажване от мъжете, гонещи седемдесетте. Чак ми се реве от яд! Наскоро един такъв ми се обясни. Зяпнах и запремигах на парцали, а той ме уверяваше колко млад и жизнен се чувствал... Позната история!  Да знаете само как упорито и изобретателно ме ухажва - достоен представител на старата романтична школа. Ще взема да кандисам накрая. Ако ме носи на ръце като принцеса и е НАИСТИНА толкова жизнен, защо пък не? Какво друго й трябва на една жена?!...

© Вилдан Сефер Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Я да кандисаш, че тези трийсетгодишни...може да ти вземат здравето. Щом ще те носи на ръце... Абе, я идвай в София - в тоз голям град на никой не му пука с по-млад ли си, с по-стар ли Обичам те, синеоко момиче такова!!!
  • Прегръдки и от мен! Бъди на толкова, на колкото се чувстваш! Пък завистниците - да се спукат от яд!
  • Браво!Отива ти да си с трийсетгодишенИзпъчи се и ще те забележат!
  • Че какво ни е на средната възраст? Няма да се даваме на децата, я
    Живей така, че другите да ти завиждат!!!
    Поздравления, Вилдан!!!
  • Да, Лажова! НАИСТИНА, колко малко й трябва на една жена, да е щастлива...
  • Какво друго й трябва на една жена?!...
    Един трийсетгодишен мъж, много любов, къща, яхта и кола...и още други дребнички неща!!!
  • средна възраст-златна възраст!!!
    поздрави наборе...горе главата!
  • Благодаря ви от сърце! Радвам се, че съм ви развеселила!
    Животът НАИСТИНА е интересно място!
  • Човек е на толкова години на колкото се чувства.
    Пък и за жизнеността над 60 помага съвременната медицина.
  • Така си е, Вранке!
  • Каквото дойде се посреща Феичке!!!Ще преценяваме на място и според калабалъка.
    С обич!
  • И дума да не става!Скоро и на твоята улица ще изгрее слънце.Имай търпение.
  • Невероятна си!!!Прегръдки,мила!!!
  • Прегръдки... Много хубаво
  • И аз кат` тебе, сестро... Колкото по-млада се чувствам, дваж по-неприлична ставам Даже си взех един такъв, "тридесетгодишен", за мъж... (Е, на 22 беше, като го взех... въздъх*) Та не му мисли - едни ще цъкат с език и ще викат "****филка", други ще завиждат и ще се хапят нейде си , а истината е, че е хубаво...

    П.П. И не ги слушай тия, дето казват, че сме момичета тип "пенсионерски блян"! Завист, сестро, завист...
  • Сакън,недейФеичка,остани си такава готина!
  • Благодаря за усмивките феичке
  • Поздрави!Добре си го написала!
  • Прегръдка и от мен, момиче!

  • Прегръдка!!!
  • Абе всичко ще си признаете вие, ама...
  • Хммм, "подушвам, че сме от една порода", Вили!
    Бъди!!!
  • Колкото години - толкова Няма да си ги хвърляме я! Пък и ни отиват!
  • Харесва ми!
  • Бъди винаги неприлично млада!
Propuestas
: ??:??