18 nov 2007, 20:35

Жената на 21 век 

  Prosa » De humor
2070 0 12
1 мин за четене
 

Жената на 21 век

 

Лъчко  хванал си е гадже ново - осакатена от съдбата откъм дар слово, средно-статистическа на вид и с интелект на морски сафрид. Възхитен от нея, я запитва нежно, думите изрича, в очите гледа я копнежно: „Как си, мило писе?", а пък тя отвръща романтично „Пика ми се...". Братовчедката на Лъчко, учтиво я заговаря, за наука и изкуство очите и ще отваря: „Има неща полезни, бих казала и твърде интересни, ако смяташ,  че ще ти е от полза, една книга ще ти дам..." „ А-а-а добре, че тия работи аз не ги знам! А и не искам да ги знам!" На съвремената жена не и се чете, уви,  твърде уморена е и много и се спи. Комуникациите и се свеждат до общуване в леглото, понякога и в такъв вид качества експонира се доброто. Всекидневно с тоалет различен, със счетоводителски усет - материален и паричен, звъни на вратата като приятна кокетка, но в душата за жалост е просто курветка.

Братовчедката се чуди, някой да я ощипе, белким се събуди. Гледа, че госпожицата все нещо се цупи: „Ами, искам Лъчко нещо да ми купи!" Еклери и блузи, малки екскурзии, утре иска и в чужбина воаяж, Лъчко, ти да не си и казал, че си богаташ?

„Да поговорим, хубавице, на друга тема!" Братовчедката учтива взе да я хваща мигрена. А приятелката на Лъчко - щастлива волна птичка, отговаря като синоптичка: „Навънка е топло, навън е горещо, искам Лъчко да ми купи друго нещо!" „Ама, той не ти ли купи нищо, създание добричко?" „Аз искам да ми купи ВСИЧКО, ВСИЧКО!" Стигнахме май до явление „Пази Боже!", какво да се прави? Жената на века просто толко си може!

 

Всички прилики с действителни лица и събития са случайни!

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Късметлия си е Лъчко
    щом момата иска всичко
  • Е, жена като жена. Добре поне, че не пика права.

    Поздрав
  • Абе не им е лесно, но пне знаят какво искат - всичко, всичко. А аз докато се начудя какво да ми купят и времето ми изтече.
  • Мерси, мерси !
  • Направо, все едно си писала за някой, който познавам
    Поздрави, Миме! Чудесно написано!!!
  • Да, има ги сигурно!
    Добре описано!!!
  • Ех, де да бяха случайни! Ама и аз накъде съм тръгнал да ма пита чиляк! Тъкмо съм се отървал, защо ли ми е подобно щастие отново?
  • Интересен поглед имаш върху жената!Забавно е и много истинско!За жалост това явление на изгубилият стойностите човек е срещано в човешкото общесто...Жалко е такова огрубяване на нравите,такава разяждаща духовна бедност да изпива умовете на всички ни.Жалко е да срещаш такива момиченца,които стават моден аксесоар към скъпите коли на богати чичковци...
  • ами само да ти кажа-много си права.жалко е, че много от жените днес са такива,хубавото обаче е,че още можеш да намериш някоя,която си заслужава и която не се интересува само от парите ти и от материалните неща.хубаво пишеш,Мими,радвам се за теб и твоята дарба.продължавай все така!
  • Актуално съвременно за жалост в днешния ден...Поздрави за теб, че даваш гласност на тази тема!
  • Май хората вървят в тази посока.
    Поздравления, Мими!!!
  • Според мен - не е само на 21 век!
Propuestas
: ??:??