1 jun 2011, 22:43

Как ли да го нарека?! 

  Prosa » Cartas
1070 0 6
1 мин за четене

… и тя си замина, оставяйки ме отново сам, в недоумение. Такава е тя, в един момент изглежда ядосана на света, в следващия миг усмивката ù може да разтопи леда. Неразбираема, една загадка, една илюзия… Понякога, когато ме остави така, се чудя дали е сън, или реалност, дали съществува и дали това, което изпитвам към нея, е истинско. Един въпрос, една голяма въпросителна, това е тя за мен всеки път, когато я видя. Преди исках да бъда с нея, сега не съм сигурен дори в това, просто искам тя да присъства в живота ми, но искам да я държа в обятията си, искам да усетя отново онзи тайнствен и прекрасен аромат на косата ù, толкова специфична,  почти уникална смес между лавандула и лайка. Копнея за дори една нейна ласка, жадувам за прегръдка и мечтая за целувка… Смея ли да мечтая вече? …  Затворих вратата след нея и сведох поглед към краката си, тя не се обърна дори за миг… През главата ми пробягаха мисли, които ми казваха „ хайде, догони я, кажи ù, че я обичаш” - те идваха направо от разбитото ми сърце, но съзнанието казва да не го правя, да не се излагам отново… казва ми, че всичко вече е загубено, но да го слушам ли, да му вярвам ли?!? Как да забраня на сърцето да не тупти двойно по-бързо, когато тя е наоколо, как да му кажа да не мисли, когато нея я няма, как и с какво да се разсея?!? Объркан се чувствам и сломен, влюбен и още нещо…

 

 

31.05.11 19,57 pm.

© Сириус Блек Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??