18 jun 2008, 8:37

"Как ще те пусна?" 

  Prosa
983 0 1
1 мин за четене
 

- Как ще те пусна?

- Както ме намери...

- Но аз не мога... не искам!

- Искам да забравя, така ще е най-добре. А и човек, който ме е лъгал и ми е губил времето, заслужава пълно игнориране!

- Прости ми!

- Прощавам ти, но за друго не ме моли!

 

С тази прошка започна моята агония, с нея живея сега и се моля да си с мен, а ти гръб ми обърна!

Когато погледнех напред, в бъдещето, виждах само теб и все още е така, искам да споделя живота си с теб, да те обичам до края! Но направих тази мечта невъзможна! Сега и да съжалявам не мога да те върна... В живота не е като по филмите, разплачеш се два пъти, всичко е простено и забравено! Молих те, плаках, съжалявах, преглътнах си достойнството, потъпках си гордостта за теб, но ти не се върна.

За теб аз останах вчерашния ден, а ти за мен си утрешния и всички след него.

За мене ти си изгрева и новата надежда, а аз за теб вече съм залеза на лъжливата любов!

За мен ти си всичко, а аз за теб съм нищо!

Само като се замисля, че вече няма да те има в живота ми и сякаш ми забиват сто ножа в сърцето! Плаче ли, плаче то... Душата ми изгаря от любов несподелена, разкъсва се от угризения и всяка вечер се моли пак да си до мен. Колко пъти се молих да се върна при теб, слънчице мое, да мога да те имам пак! Пусто е без теб... Боли без теб...

Сънувам те всяка вечер и не мога да повярвам, че отиде си от мен...

Никой не разбра колко тежко ми е без теб и колко ме боли!Не мога да повярвам, че този ден дойде и не знам как ще се справя с болката, наистина не знам!

Хората казват, ако обичаш нещо, пусни го на свобода и то, ако те обича, ще се върне. Аз те пускам и знам, че няма да се върнеш!

Дано тази любов, която изпитвам към теб, те пази винаги!

 

15.06.2008 г.

 

 

© Криси Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??