14 jul 2021, 23:38

Каква ще съм, ако е бях такава 

  Prosa » Otros
448 1 6
1 мин за четене

Щях да съм по-елегантна, а не като сега обута с почти плоски кецове и сандали! Всъщност бях елегантна само за малко, трябваше да отида на една среща. Е, той така и така не дойде, счупих си токчето, заваля дъжд и си суших косата с сешоар в тоалетната на един скъп ресторант, точно до мястото на срещата. Всъщност дойде, но след два часа придружаван от джукеста фльорца,  влезе в същият ресторант и трябваше да се измъкна от там прикрита от недоумяващ сервитьор. Ако не бях такава, щях да се прибера, да си отворя шампанско,  да си пусна филма "Бурлеска" и да го гледам хилейки се в сатенена пижама. Но вместо това се прибрах, облякох ватирана долница, раздърпана тениска, ядох ванилов сладолед с ягодов топинг до два часа след полунощ. Всъщност не ми пукаше изобщо, защото този и без това беше пълен задръстеняк пък и грозноват. Ако не бях такава, а онакава щях да си трая, но след  като поредният гамен ме настъпи в трамвая на сутринта, го фраснах по муцуната с лачената си чантичка, защото не бях такава, а оня беше като балкански слон. Такива неща все такива - онакива, защото ми се случват защото  съм това, което не съм. 

© Jivka Koleva Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря ви,,щастлив ден!Малко им завиждам на фльорците,че постигат всичко с лекота,без да се напънат за каквото и да е...
  • Благодаря ви за доверието и да се видим да пием кафе, чай и поздрави!
  • Ако не бяхме такива, ами онакива... ами, все си е въпрос на избор
    Такива лирически имат нужда от разнообразие, иначе затъват в прекомерно взиране в миналото и себе си
  • Благодаря Ви за добрите думи! Ако се правеха повече компромиси щеше да е по-добре! Усмихнат ден!
  • Хареса ми! Ако само хората не се определяхме непрекъснато като такива и онакива светът щеше да е по-хубаво място, мисля си… 😊 определянето на един човек със сложна индивидуалност и психологическа система като такъв и онакъв най-вероятно по-често нанася вреда, вместо да помага. Бъди си както си, както ти идва отвътре. Все пак, трябва да сме приятели на себе си най-вече, от всичко друго това е най-важно. Ако ние сами не сме приятели на себе си, идва страдание. 😊
Propuestas
: ??:??