Какво харесват мъжете
„Мъжете харесват атрактивни жени, интелигентността няма значение.”
Аз защо ли се правим на главна? Спирам да готвим и се започва една атракция, ум да ти зайде. Откъде ми дойде на ум, та купих две кила портокали, намерих в мазето един обръч и цел ден жонглирам като алтава, ама само и само на мъжо ми да му е добре, егати и живота, и чудото! Що ми требва да си купувам луксозни списания? Они като си немат друга работа, статистика фанали да водат кое харесват и кое не харесват мъжете. То моят мъж ли е?! Той най-обича да се намуа като за световно и по-тежко от дистанционното не вдига. И по задължение веднъж в месеца вдига, ама не щанги. Що той не погледне статистиката колко пъти в седмицата трябва да вдига, ама не му изнася.
„Най-много мъже си падат по възбуждащите и чувствени жени, най-малко – по честните, които държат на честността.” А, така ли било, а аз, тъпанарката... Така че го възбудим, че ще ме запомни той.
„Миризмата на пот и болнавият тен действат подтискащо.” Значи на мъжете така им действа, а на жените може, така ли?! Жените даже обичат и аромата на чесън сутрин рано, направо го обожават. Айде стига бе, подтискащо им действало на милите, направо се просълзих.
Мъжете харесват у жените най-много:
Еротични и чувствени устни – това ще го отрепетирам некакво пред огледалото. Големи стегнати гърди – трябваше преди години да си купим списанието, нема да стане.
Дълги крака – ей сега ще си ги разтегнем.
Хубав тен, чиста и мека кожа – това е лесно.
Големи очи – много знае какви са ми очите.
Стегнато тяло – няма да му показвам списанието. Много ще знае какво харесват мъжете, той да не би да е стегнат, па не е и никакъв мъж напоследък.
Еротичните фантазии се стимулират най-силно от:
Секси бельо – на бегом съм до магазина, само да дочета.
Липсата на бельо - е те сега ме объркаха тотално. Абе аз ще купим, па че проверим кое по му харесва.
Жартиери – ега не турим заради моя.
Гърдите на идеалната жена трябва да са:
Огромни;
Големи и добре оформени – аз не съм идеална, така че какви имам - такива. Мъжете предпочитат следния тип жени:
Възбуждаща и чувствена;
Изпълнена с любов и разбиране – а па моя да е главна готвачка на хотел. Желанията на мъжете се охлаждат най-бързо от:
Прекалено силната миризма на парфюм;
Уморен и отегчен поглед;
Прекалената употреба на алкохол – не съм сигурна, но ми се струва, че най-бързо - от дългогодишен брак, може и да греша де. А и от увиснали гърди, така вика моя. Големите гърди и еротичното бельо са най-мощният стимул за еротичните фантазии на мъжете.
Край, отивам да си направя силиконов бюст и купувам най-еротичното бельо, стига съм се въртяла само около печката в кухнята. За моя най-еротично е вечер да има ракийка и пържоли на масата, направо обезумява. Животът не е само ядене и пиене. Ще изтегля всичките му спестявания. При всички случаи ще му разбия фантазията, може да не е точно еротичната. Нали заради мъжете сме готови на всичко! После ще му направя списък какво харесват жените най-много и какво не харесват. Вторият списък ще е доста дългичък. Прекалено силната миризма на парфюм охлаждала желанието... а на пор?! Добре, че си го купих това списание. Айде, няма да похарча всички пари само за мене си. Ще му купя сапун и парфюм, дано не го изпие. Сто чифта чорапи, за да не пера, а да ги метам. Изхвърлям чесъна и месото от менюто му. Да не забравя и точилка, просто за всеки случай, ако не иска валидол. Боже, колко съм атрактивна!!! Моя направо няма да ми устои, ако не избяга.
© Светлана Лажова Todos los derechos reservados