Mar 29, 2008, 12:48 PM

Какво харесват мъжете 

  Prose » Humoristic
6587 0 20
3 мин reading

Какво харесват мъжете

„Мъжете харесват атрактивни жени, интелигентността няма значение.”

Аз защо ли се правим на главна? Спирам да готвим и се започва една атракция, ум да ти зайде. Откъде ми дойде на ум, та купих две кила портокали, намерих в мазето един обръч и цел ден жонглирам като алтава, ама само и само на мъжо ми да му е добре, егати и живота, и чудото! Що ми требва да си купувам луксозни списания? Они като си немат друга работа, статистика фанали да водат кое харесват и кое не харесват мъжете. То моят мъж ли е?! Той най-обича да се намуа като за световно и по-тежко от дистанционното не вдига. И по задължение веднъж в месеца вдига, ама не щанги. Що той не погледне статистиката колко пъти в седмицата трябва да вдига, ама не му изнася.

„Най-много мъже си падат по възбуждащите и чувствени жени, най-малко – по честните, които държат на честността.” А, така ли било, а аз, тъпанарката... Така че го възбудим, че ще ме запомни той.

„Миризмата на пот и болнавият тен действат подтискащо.” Значи на мъжете така им действа, а на жените може, така ли?! Жените даже обичат и аромата на чесън сутрин рано, направо го обожават. Айде стига бе, подтискащо им действало на милите, направо се просълзих.

Мъжете харесват у жените най-много:

 Еротични и чувствени устни – това ще го отрепетирам некакво пред огледалото. Големи стегнати гърди – трябваше преди години да си купим списанието, нема да стане.

Дълги крака – ей сега ще си ги разтегнем.

Хубав тен, чиста и мека кожа – това е лесно.

 Големи очи – много знае какви са ми очите.

Стегнато тяло – няма да му показвам списанието. Много ще знае какво харесват мъжете, той да не би да е стегнат, па не е и никакъв мъж напоследък.

Еротичните фантазии се стимулират най-силно от:

Секси бельо – на бегом съм до магазина, само да дочета.

 Липсата на бельо - е те сега ме объркаха тотално. Абе аз ще купим, па че проверим кое по му харесва.

Жартиери – ега не турим заради моя.

Гърдите на идеалната жена трябва да са:

 Огромни;

Големи и добре оформени – аз не съм идеална, така че какви имам - такива. Мъжете предпочитат следния тип жени:

Възбуждаща и чувствена;

Изпълнена с любов и разбиране – а па моя да е главна готвачка на хотел. Желанията на мъжете се охлаждат най-бързо от:

 Прекалено силната миризма на парфюм;

Уморен и отегчен поглед;

Прекалената употреба на алкохол – не съм сигурна, но ми се струва, че най-бързо - от дългогодишен брак, може и да греша де. А и от увиснали гърди, така вика моя. Големите гърди и еротичното бельо са най-мощният стимул за еротичните фантазии на мъжете.

Край, отивам да си направя силиконов бюст и купувам най-еротичното бельо, стига съм се въртяла само около печката в кухнята. За моя най-еротично е вечер да има ракийка и пържоли на масата, направо обезумява. Животът не е само ядене и пиене. Ще изтегля всичките му спестявания. При всички случаи ще му разбия фантазията, може да не е точно еротичната. Нали заради мъжете сме готови на всичко! После ще му направя списък какво харесват жените най-много и какво не харесват. Вторият списък ще е доста дългичък. Прекалено силната миризма на парфюм охлаждала желанието... а на пор?! Добре, че си го купих това списание. Айде, няма да похарча всички пари само за мене си. Ще му купя сапун и парфюм, дано не го изпие. Сто чифта чорапи, за да не пера, а да ги метам. Изхвърлям чесъна и месото от менюто му. Да не забравя и точилка, просто за всеки случай, ако не иска валидол. Боже, колко съм атрактивна!!! Моя направо няма да ми устои, ако не избяга.

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • С една дума - priceless!!!Извинявай за английския, ама не можах да не се сетя за рекламните клипове на една компания за кредитни карти. Просто все едно си го писала тоя текст, за да стане една от тези реклами. Умрях си от смях като го прочетох, макар че хич не е смешно като се замислиш. Е, то за случаи като този винаги има трагикомедия.(Пак се отплеснах!)
  • Да ми ги купи той, нали скъпа?!
  • Такааа. Ако питаш мен, започни с атрибутите от зад/ напред. Тоест, първо купи точилката и няма да ти се налага да купуваш жартиери, еротично бельо и пр. глезорийки.
    Този разказ е Мъжка библия. Амин!
  • Лесно е да се каже: "опитоми го!" Пиша ти шест за идеята Наталия!!! Сия, благодаря!!! Мислиш лесно ми е...хумор... То ми се реве, но това е друга тема. Цвети и да разказваш после!!!
  • Ле-ле, Светле, чак го вдигнах моя човек от кревата за да те четем посред нощите.
    Твоя прочит направо сплоти колектива
    Отивам да се боря за делото и да видя собственоръчно какво, аджеба, харесват тия мъже

  • "Големи стегнати гърди – трябваше преди години да си купим списанието, нема да стане."
    "Жартиери – ега не турим заради моя."
    "Ще му купя сапун и парфюм, дано не го изпие."
    Смях се от сърце! Имаш разкошно чувство за хумор. Браво!!!
  • ма мъжете и те не знаят баш кво обичат-те са едни---абе опитоми го- и ще харесва всичко и с цици и без цици и с жартиери---- оригинално е 6 от мен
  • Етчи, благодаря ти от сърце, много си мила!!! И на мен ми хареса разказа на Мила. На първо място ли е? Защото го заслужава!!! Нели, магарешки бодил и усмивка е голем смех, но да не стане объркване нека са само човечета, ама усмихнати!!! Доче, мерси!!!
  • Светле, един въпрос от разстояние- как да изпиша "голям смях" в коментар?! Струва ми се, само с усмихнати човечета не върви!
    Просълзих се. Стига бе, шъ мъ помислят за алтава!
  • Това беше един от фаворитите ми (всъщност не само защото е прекрасен, а и защото веднага те познах)
    Вече писах и на Мила, имате награда от мен.

    Поздрав и усмивка.
  • Вилдан, аз наистина се опитвам да съм! Опитите продължават. Венец, аз така го държа моя /колко пък съм уверена, че е само мой/ два метра над земята. А е стъпил здраво, а аз съм отишла яко у лево. Иванова, чакам обаждане, скъпичка!!! Танче, не го е пропуснал. Той от мен си пати, но не бяга бе. Юнак излезе. Друг няма да издържи. Мариола, благодаря ти мила!!! Ице, повярвай просто спасение няма, защото ти си за мене роден! Да, да, да! Да това не е шега! Това е текст от детска песничка, да не вземеш да хукнеш към нас, защото още не съм се епилирала. Фул си Дарче!!! Разправят, че си станала много секси!!! Браво, само така! Любослава и Вероника, благодаря ви момичета!!!
  • ее, най-сетне нов разказ! това е, пак си ти!
  • "Еротични и чувствени устни" - това ДА.
    "Големи стегнати гърди" - това НЕ. Те са за аматьорите. Лично аз предпочитам малките гърди и средно големи.
    "Дълги крака" - и това НЕ. На парад ли ще я водят или...
    "Големи очи" – и това НЕ. Важно е да излъчват топлина.
    "Стегнато тяло" - и това НЕ. Ами като влезне в годинки с гипс ли да го стяга?
    "Секси бельо" - това е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.
    "Липсата на бельо" - само по време и след секс. Може и ако сте сами някъде.
    "Жартиери" - не харесвам жени в такива.

    Светле, аз направих моите предпочитания и несъгласия съгласно твоят списък. Ще допълня също, че харесвам жената да е избръсната отдолу(може да има малка татуировка около интимните части)
    Поздравления!!!

  • Браво, Светли, по-смешно от това няма накъде,
    поздравление за всичко мила!!!!
  • Посмях се със сълзи!
    Че си атрактивна, спор няма. Дано съпругът ти не го е пропуснал!
    Прегръщам те, Светле!
  • Истинска АТРАКЦИЯ си!!!
  • Нали ще лудне по нас каквито сме сладки. Ех, Майче!!!
    Аз търся някоя скромна,честна като тебе Кире, ще се видим след рекламите!!! Злати, щом ще помагаш значи се захващам яко за работа!!!
  • Смях се се глас
    Звучи ми добре едно списание "Хумор и съвети на Светлана".
    И като ни разпределиш по отдели, ще помагаме

  • Уникално добре си описала, на места малко не съвсем вярно, като например, че мъжете обичат голям бюст/вече отмина модата на големите цици/, а и това: "..мъжете си падат по възбуждащите и чувствени жени, най-малко – по честните, които държат на честността.” Това първото не се отнася за повечето , а второто е ИСТИНАТа/
    Аз търся някоя скромна,честна като тебе
  • изобщо не му показвай списанието - покажи му наша обща снимка и нема да се сети за нищо друго
Random works
: ??:??