30 may 2023, 21:29

Какво те прави силен човек 

  Prosa
245 0 0
1 мин за четене

Знаете ли? Силният човек също плаче, но...ето какво е силният човек за мен. Той не се страхува да покаже емоциите си, да изрази чувствата и вижданията си. Той може да разбира, да съчувства и прощава. Той вярва, че трудностите, през които е преминал го правят такъв, какъвто е. Силният човек не е човек, който не е проявявал слабост и не се е страхувал, даже напротив, истинският силен човек е преминал през много такива моменти, но не се е отчайва, а работи върху слабостите си и ги превръща в сили. 

Силата не се крие в това да изглеждаш студен, властен, безчувствен и напълно логичен, силата се крие в това да имаш добро сърце, светла душа, чист ум и извисен дух. Това наричам аз силен човек. 

 

А слаб е този, който мрази, обижда. Слаб е този, който се сравнява и ненавижда другите. Не, че силният човек не е преминавал през моменти, в които е изпадал в мрака, но разликата между силният и слабият е, че слабият човек не харесва себе си, не се старае да промени нищо и обвинява света, а силният е този, който е успял да прозре истините, иска да се усъвършенства и върви по своя път, изпълнен с вяра, надежда и любов.

 

А слабите хора, вярвам, че е възможно да се превърнат в силни, промяната зависи от самите тях.

© Майчето Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??