23 jun 2022, 21:28  

Кратък анализ след вота на недоверие 

  Prosa » Reseñas, análisis, articúlos de critica
933 7 10
5 мин за четене

Отдавна не се беше случвало нещо толкова позитивно и спасително за РБ след управлението на ГЕРБ. Най-сетне маските паднаха и ПП - партията на предателите и измамниците, падна от власт. Тези хора докараха небивала инфлация и обедняване на българския народ, представяйки го за негов просперитет. Добре обиграни мошеници, те като опитни илюзионисти подмамиха и продължават да подмамват заблудения електорат с единствената цел - да се докопат до заветните 13 милиарда. И бяха на косъм да ги докопат, ако не беше този вот на недоверие. А той беше брилянтен ход на ГЕРБ, защото единствената възможност да бъде поискан такъв вот беше точно в този момент и с него бе уцелена десетката. Кирил Петков си служеше със словесни мантри като типичен комунист. Първата му мантра бе: "Нулева корупция". Добре, че се изпусна да каже голата истина - че главната цел на това правителство е цитирам:

 

"Борбата с Антикорупцията!!!"

 

/вж. линка: https://www.youtube.com/watch?v=dCnt_t9RXk4 от 3-та минута и 2-ра секунда и малко след това/

 

Лапсус лингве? - Не!!! А една типично фройдистка грешка. Пълното нравствено падение на Петков бе на финала на неговото управление, когато този, уж поборник за нулева корупция, използва именно корупцията като могъщ инструмент за закупуване на гласове от ИТН. Похвала заслужава и Слави Трифонов, защото като таран торпилира ПП, макар и с цената на разпада на собствената си партия и като в американски екшън осигури победата на прогресивните сили над злото.    

        Да проследим накратко как ПП дойде на власт. Първо ГЕРБ бе дефакто отстранен от властта, защото си позволи да завърши Балкански поток и с това силно раздразни САЩ. Посланичката Херо Мустафа изигра дейна роля по време на платените от родни олигарси протести срещу ГЕРБ, зад която стояха кукловодите на Америка. Тя лично привика през една нощ Бойко Борисов, за да го предупреди да не закача протестърите и те спокойно да блокират възловите кръстовища на София. Така бе създадена една фалшива революционна ситуация. Въпреки изключително трудното положение, Борисов завърши успешно мандата си и остави страната в добро финансово положение. По време на първия служебен кабинет /вероятно пак чрез Херо Мустафа/ на Радев е било предложено да назначи Петков и сие в кабинета. Това бе осъществено. Последва реализация на американския план за сформиране на партията ПП. Машинният вот, неслучайно заменил обичайното бюлетинно гласуване, осигури неочаквана и голяма изборна победа на ПП, въпреки че предварителните социологически прогнози сочеха съвършено други изборни резултати. Американският фаворит Петков и финансовият министър Василев най-после се докопаха до властта. Като патерици на ПП послужиха БСП - партията на винаги алчната за власт Нинова, а също и коалицията Демократична България, ръководена от видния комунистически син - Христо Иванов и генералът от ДС - Атанасов. Към тях се притури и ИТН с авторитарния и непредсказуем Слави Трифонов, който напомняше на нитроглицерин в каросерията на тази коалиция. Някой правилно беше определил това управление, като управление на орел, рак, щука и охлюв. С какво ще го запомним? Най-вече с гръмките лозунги и откровени политически лъжи и обещания, характерни за всяко комунистическо управление. А то в основата си беше откровено комунистическо. Американците искаха от своя номинат Петков да ограничи до минимум руското енергийно присъствие в РБ и да осигури максимално американско такова. Втората му задача беше да подкрепи с всевъзможни средства кандидатурата на РСМ за ЕС. Разбира се Петков трябваше открито да подкрепя позицията на САЩ за Украйна. За 13-те милиарда му бе оставена вратичката на собственото му въображение - било чрез закупуване на скъпи и ненужни батерии, било чрез закупуване на американско гориво чрез танкери, а също и на руско гориво чрез Гърция на небивали цени, чрез подставени свои фирми и високи комисионни. Даде му се власт да срине българската икономика и да представи това като нейно възраждане, а на недоволния българин да се даде хващащото дикиш обяснение, че няма как - сега е война и световна криза. Българите приеха безропотно това обяснение, въпреки, че ако бяха по-наблюдателни щяха да забележат, че цените на тока и горивата растяха главоломно още преди войната. Другата директриса на управление на новия кабинет бе по линия на МВР и опитите за т.нар. реформа в съдебната система, единствената цел на която бе да бъде заменен главния прокурор с послушен такъв. Същевременно се изготви нов закон, който да позволи експроприация на частна собственост след набеждаване в незаконно забогатяване. Целта отново бе разправа с политическите опоненти до степен на разгромяването им. По дух случващото се започна силно да напомня народните съдилища. Но при едно комунистическо по същество управление, което стъпва на евтин популизъм, няма как и да бъде другояче. Последваха безпрецедентни и с нищо неоправдани разпити на експремиер и финансов министър, а също и на други лица. Да не припомням, че изборите /парламентарни и президентски/ бяха спечелени благодарение на полицейски терор. Изглеждаше, че кабинетът ще си изкара мандата, но тук Петков допусна груба и голяма грешка. Отказа коридор на Лавров за кацане в Белград и веднага след това се държа крайно дръзко. Това силно раздразни руснаците. Подозирам пръст на руските тайни служби в свалянето на кабинета Петков, както и във видеокадрите със задните прелести на Ленчето и жадните ръце на премиера. Подозирам също, че още и доста разнообразен видеоматериал е предоставен от същите тези служби на когото трябва, за да бъде употребен когато трябва. Но и и това не е важно. Това правителство бе обречено по чисто морални причини. Петков подписа декларация с невярно съдържание и това бе удостоверено с решение на КС. За Асен Василев се знае, че срещу него е имало дело за присвояване на интелектуална собственост. Петков и Василев - двама съратници достойни един за друг!      
     А сега за бъдещето. То е в избори наесен. Да се надяваме, че дотогава БСП ще се освободи от Корнелия Нинова и и нейните верни фантомаси, а новото ръководство ще се споразумее с ГЕРБ и ДПС за здрава коалиция, която ще гарантира демократичното бъдеще на страната ни като член на НАТО и ЕС. Коалицията Демократична България ще отиде в небитието, последвана от ИТН. Що се касае до маргинали като Мая Манолова и Хаджигенов и сие, те никога повече няма да припарят до политическия подиум. ПП постепенно ще се превърне в партия джудже и ще изчезне от политическия ни живот,  както изчезна от него НДСВ. Така че днес можем да спим спокойно и с вяра в бъдещето! Но никога не трябва да забравяме тези портрети ала Дориан Грей /за които поздравявам отново талантливия ни колега/:

https://otkrovenia.com/bg/kolaji/sharj-1

https://otkrovenia.com/bg/kolaji/hristo-ivanov-sharj

https://otkrovenia.com/bg/kolaji/sharj-na


както и цената на подобни политически бракове:

https://otkrovenia.com/bg/kolaji/svatbata-5



 

© Младен Мисана Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Коментарно продължение.

    И тези номера на кюлчетата съвсем ясно се виждат на снимките. Затова е необяснимо, защо Рашков по тези номера не успя да идентифицира притежателят на тези кюлчета, въпреки че очевидно имаше много силното желание да стори това. Парадокс, нали!!!!!!!!!!!!!

    4. Таня, благодаря, че разсъждаваме еднакво!
    5. Антоанета, трогнат съм от подкрепата ти!
    6. Георги, специално заради теб допълних материала си с линк. На 3-тата минута и втората секунда започва изказването на Петков за АНТИКОРУПЦИЯТА. Чуй го внимателно!
    7. Никола, трогнат съм от подкрепата ти. Бъди все така обективен!
  • Голяма благодарност към всички взели отношение по текста ми. Бъдете здрави и в добра ментална кондиция! Текстът представлява опит за политически анализ с елементи на футуристика. Ще карам по ред:

    1. Акеми, аз също се моля да се окажа прав.
    2. Миночка, радвам се, че сме от една и съща страна на барикадата.
    3. Иви, благодаря ти за честната и открита позиция. Сама по себе си тя е голяма ценност. Знаеш, че много те уважавам. В библията е казано: "По плодовете ще ги познаете /думи на самия Иисус/". Независимо от всичко, което комунистическата пропагандна машина стори, за да изчегърта ГЕРБ, остават някои факти. А те са - мащабно строителство и успешен изход от световната икономическа криза, започнала през 2008г. Повишаване жизненото равнище на средния българин. А при Просто Киро имаше само голи обещания за 3 тунела и 4 моста над Дунава. Подари ни изпроводяк и непосилна инфлация. А прословутите златни кюлчета си имат изписани цифрови номера от БНБ.
  • Поздрави за написаното, Младене! Точно в десятката!
  • Чудесно звучи...
    Кой дебил е говорил за "борба с антикорупцията"? Пропуснал съм.
  • Прочетох. Подкрепям. Поздравления!
  • Браво!
    Отличен анализ!!!
    Поздравления!
  • Дайте формула да излезем от кризата, в която тъне българина от десетилетия, приятелю и аз ще се съглася с вас!☺
    Поздрав за позицията. Малко хора се осмеляват да пишат на политическа тема тук.
  • Привет, Маестро! Приятелю, не мисля, че в тази наша многострадална Родина има нещо по-сигурно от алъш-вериша. Толкова сигурно като кюлчетата и пищовите. Та батака от 12 години не се оправя за шест месеца. Та нима Русия умира от любов към нещастната ни територия? Или всеки друг?! Та нима чалгата е дарила най-представителната извадка от обществото ни, заслужаваща уважение? Или може би бизнес в България е само онзи, който се отчита навреме? А хартиените бюлетини са най-удобни за манипулация? Или усмихнатата физиономия от нечий сарай е българоудобна?! Или пък милионите на онбашиите нови кротко спят в ума на българина? Кое е най-доброто? Кое е по-малкото зло?!😉 Мисля, че тези млади хора заслужават да им се доверим в името на крачката напред. Посоката е ясна.
  • Много точен анализ си написал, Младен, всичко е точно така, подкрепям те! Дано на есен да успеем и да дочакаме нещо добро за държавата и народа в нея! Благодаря ти!
  • Дано си прав, Младене.
Propuestas
: ??:??