/не се препоръчва за въртящи долапа/
Почти не останаха лекарства, предписвани от лекарите.
Сипят се реклама след реклама: за здрави предни зъби пийте „Зъбоправ“, за здрави кучешки зъби – „Ам – ам“, за здрави кътници – „Скръц“, за здрав език - „Близ“…
За ръце, за крака, за палци /на ръцете – „Насрещ“, на краката „Боц“/, за кутрета, за…
Абе, искате ли да сте здрави – направете си график и цял ден пийте лекарства.
Без лекарски предписания, наблягат производителите…
Важното е да плащате и да вярвате на рекламите…
хххх
Прощавам ти моя дълг към теб…
хххх
Това, което съвестта ти пречи да направиш, го позволява кризата…
хххх
Има нужда от речник, позволяващ да се разбираме с политиците…
хххх
ВВС заяви в официална декларация: руският закон срещу фейковете е посегателство против независимата журналистика…
И са прави – каква журналистика без лъжи?
хххх
Преди седмица в Горловка украински снаряд убил две учителки – рускини.
Снимките от погребението „Ню Йорк таймс“ пусна с тукст – руски снаряд убил две украински учителки…
хххх
„Бомбардираният“ родилен дом се оказва неработещ от година, а от февруари е превърнат в огнева точка на бандерлогите.
Кадрите са интересни – никакви следи от шрапнели, виждат се вътрешни разрушения /като ония на детската градина, пробити с кирка?/, а изнасяната блременна… Хубава мацка – разпозната като украински модел, участничка в други фейкове, но още не „забременяла“…
Наивен фейк, предназначен за въртящи долапа магарета, вярващи, че обикалят света и го познават отвред…
© Георги Коновски Todos los derechos reservados