10.03.2022 г., 10:10 ч.

Кривундели 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
749 2 9
1 мин за четене

/не се препоръчва за въртящи долапа/

Почти не останаха лекарства, предписвани от лекарите.

Сипят се реклама след реклама: за здрави предни зъби пийте „Зъбоправ“, за здрави кучешки зъби – „Ам – ам“, за здрави кътници – „Скръц“, за здрав език - „Близ“…

За ръце, за крака, за палци /на ръцете – „Насрещ“, на краката „Боц“/, за кутрета, за…

Абе, искате ли да сте здрави – направете си график и цял ден пийте лекарства.

Без лекарски предписания, наблягат производителите…

Важното е да плащате и да вярвате на рекламите…

хххх

Прощавам ти моя дълг към теб…

хххх

Това, което съвестта ти пречи да направиш, го позволява кризата…

хххх

Има нужда от речник, позволяващ да се разбираме с политиците…

хххх

ВВС заяви в официална декларация: руският закон срещу фейковете е посегателство против независимата журналистика…

И са прави – каква журналистика без лъжи?

хххх

Преди седмица в Горловка украински снаряд убил две учителки – рускини.

Снимките от погребението „Ню Йорк таймс“ пусна с тукст – руски снаряд убил две украински учителки…

хххх

„Бомбардираният“ родилен дом се оказва неработещ от година, а от февруари е превърнат в огнева точка на бандерлогите.

Кадрите са интересни – никакви следи от шрапнели, виждат се вътрешни разрушения /като ония на детската градина, пробити с кирка?/, а изнасяната блременна… Хубава мацка – разпозната като украински модел, участничка в други фейкове, но още не „забременяла“…

Наивен фейк, предназначен за въртящи долапа магарета, вярващи, че обикалят света и го познават отвред…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Дочке!
  • Спомням си преди години показното убийство на Н.Чаушеску беше съпровождано от екранни съобщения за ежедневно нарастващ брой на жертвите убити от неговата армия /както ковид статистиката/ Гледахме, плакахме, събирахме помощи. След няколко години един румънски журналист призна че жертвите не били 15000 , а само 50.И че армията не била напускала казармите, а разни банди върлували из влашките полета... А историята помни и по добри времена...
  • Благодаря, Елке, Красе!
  • Драма кръжокът е сериозно занимание, особено когато става въпрос за човешки живот. И както е казал Шекспир "влизаме, излизаме..", а статистически погледнато да му мислят статистите. "... аз си карам с олио, но го разреждам с нафта 2 към 1 и няма дертове. За вървенето, дори ми се струва че върви повече отколкото на нафта и разходът е същия. Проблемът е, че като мина по махалата и след мен тичат всички кучета и котки на квартала, отзад мирише на сусамени флейки и дробчета..."
  • Журналистите обслужват едни или други политици! Все пак те плащат!
  • Благодаря, Петре!
  • Какво се сетих след прочетеното от сабаале...
    Дълбокият смисъл за лисицата, враната и сиренето, се състои в това, че едва когато загубва сиренцето, враната се сдобива със своботата на словото......
  • Благодаря, Пламене!
  • 👍 ... 'и после отивай да се оправдаваш, че нямаш сестра' ...
    А самата истина за международната обстановка е вложена в това клипче от 25 секунди
    https://www.facebook.com/tadesco.org/videos/447521463719911
Предложения
: ??:??