1 may 2020, 7:33

Къс разказ 2 

  Prosa » Relatos, Epigramas, Miniaturas, Aforismos
801 0 6
1 мин за четене

 

След седем годишен брачен съюз, те все още успяваха да правят задоволителен секс.  И сега след секса, двамата запъхтяни,  запалиха по цигара и заговориха.

- Имаш ли нови идеи за разкази – попита той.

- Имам…например, двама души, Той и Тя, в един хубав ден като днешния, си говорят. Той ѝ признава, че обича друга и Тя го моли за последен път да се любят. Започват да правят секс. Правят най-хубавият секс в живота им като за последно. След това Тя изважда пистолет и го застрелва. После може да убие и себе си. – изстреля като куршум отговора тя.

-  Защо го убива…само си похабява живота…много банално и глупаво.

- Ами Тя го обича до полуда, но не може да понесе жестоката обида и не иска да живее без него…затова го убива и се самоубива.

- Тъпо е…нищо ново под слънцето…

- Добре де, може да е майка му…нещо като едипов комплекс, Тя полудява и убива и двамата.

- Да…дрън-дрън…глупав разказ…

- Ти пък никога не харесваш какво пиша…Може Тя, която е известна писателка,  случайно да разбира, че мъжа ѝ си има любовница и ѝ изневерява. Тя го моли да правят секс, без той да знае, че е за последно…и после го убива…очите ти се разшириха и се скри лукавата усмивка от лицето ти…защо…

Последва глух шум от пистолетен изстрел със заглушител, след него втори изстрел. В стаята настъпи тишина.

© Vaska Ivanova Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Дон Бъч!
  • Харесва ми, идейно е и съдържателно. Но финалът е твърде предвидим, цялата структура на текста го подготвя. Аз бих запазил "по цигара", вместо "цигари". Мисля, че добре показва момента на споделеност. "Те запушиха" също би свършило работа. Така мисля, всеки си решава.
  • Благодаря Петър, ще го имам в предвид.Пепи, Мариана, благодаря!
  • palenka (Пепи)
    23 мин
    Хм Ще трябва да пропУша! 😅

    (явно и подсъзнателно не ми се пуши)
  • Хм Ще трябва да пропиша! 😅
  • “двамата запалиха цигари” е по-добре според мен. Това “по цигара” е някак натрапено, в живота само кифлите говорят така, или - тутманиците, да не пренебрегнем “нежния пол”. Флаш разказ. 😊👍
Propuestas
: ??:??