Иванов е късметлия. Всичко дотолкова му върви, че няма представа за друго състояние на нещата. Обичат го всички - с изключение на жена му, разбира се. На "Титаник" да пътува, ще изплува със златната рибка в устата. А нея наистина хвана тези дни.
И получи право на три желания - както си му е редът. Рече си, че не е лошо да спечели от хазарт. Не че досега не е могъл, но го мързеше фиш да пусне. А сега - дотича някакъв служител, донесе му фиша и го поздрави с джакпота. Бре, значи и златната рибка помагала!
И тогава той отиде в бингото. Досега не беше стъпвал, защото нямаше нужда, но реши да пробва. И... Абе ясно - пак обра парите. Сложи и това куфарче при онова в гардероба - банките не искаха вече негови влогове, беше ги претоварил с авоари, пък реши малко да смени кефа.
Рече си, че му се ще нещо екзотично, непознато, с аромат на Изтока и красотата на Кама сутра. А тези нещица ги има единствено у индийка. И, като влезе в апартамента - хоп! - една индийка кърши ръце в щастлив танц.
Натам - бурна нощ, треперещи навън съседи, мислещи, че има земетресение поне от десета степен, щастливо събуждане с поднесено ритуално кафе и сочна кифличка.
А Иванов си има някои лоши черти. И първата е любопитството. Загледа се в индийката, пък се запита за какво ли служи оная точка в средата на челото. Наведе се, взе лъжицата и я зачегърта. Изтри се тя, а отдолу пише: "Лотария Кама Сутра. Печалба 1 000 000 долара."
© Георги Коновски Todos los derechos reservados
Пожелавам на всички дами тук подобен късметлия. Той да печели, вие да разпределяте спечеленото... А, то и сега си е така...