12.07.2018 г., 8:44 ч.

Късметлия 

  Проза » Хумористична
489 1 6
1 мин за четене

Иванов е късметлия. Всичко дотолкова му върви, че няма представа за друго състояние на нещата. Обичат го всички - с изключение на жена му, разбира се. На "Титаник" да пътува, ще изплува със златната рибка в устата. А нея наистина хвана тези дни.

И получи право на три желания - както си му е редът. Рече си, че не  е лошо да спечели от хазарт. Не че досега не е могъл, но го мързеше фиш да пусне. А сега - дотича някакъв служител, донесе му фиша и го поздрави с джакпота. Бре, значи и златната рибка помагала!

И тогава той отиде в бингото. Досега не беше стъпвал, защото нямаше нужда, но реши да пробва. И... Абе ясно - пак обра парите. Сложи и това куфарче при онова в гардероба - банките не искаха вече негови влогове, беше ги претоварил с авоари, пък реши малко да смени кефа.

Рече си, че му се ще нещо екзотично, непознато, с аромат на Изтока и красотата на Кама сутра. А тези нещица ги има единствено у индийка. И, като влезе в апартамента - хоп! - една индийка кърши ръце в щастлив танц.

Натам - бурна нощ, треперещи навън съседи, мислещи, че има земетресение поне от десета степен, щастливо събуждане с поднесено ритуално кафе и сочна кифличка.

А Иванов си има някои лоши черти. И първата е любопитството. Загледа се в индийката, пък се запита за какво ли служи оная точка в средата на челото. Наведе се, взе лъжицата и я зачегърта. Изтри се тя, а отдолу пише: "Лотария Кама Сутра. Печалба 1 000 000 долара."

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Каня ви

genekinfoblog.wordpress.com

 

 

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Лиа, Бриджит, благодаря!
    Пожелавам на всички дами тук подобен късметлия. Той да печели, вие да разпределяте спечеленото... А, то и сега си е така...
  • Георги, разсмя ме! Браво! Днес не ми е ден за усмивки, но ти успя да накараш да изгрее, не една върху лицето ми. Моите адмирации!
  • Благодаря, Силвия!
    Подсмихвам се...
  • Много хубаво. Представих си я тази индийка от плът и кръв, ама възмутена съм, че си изгърмя патрона за нея. Можеше да направи няколко добри дела, да даде пример, на всички онези, които ще спечелят от лотарията. Индийки лесно се намират по нашите ширини, а другото е по-трудно. Хайде със здраве. Весело е при теб.
  • Благодаря, Мариана, Надя!
  • Разсмя ме, Разказвачо! Благодаря!
Предложения
: ??:??