9 feb 2021, 7:54

Логични алогичности 

  Prosa » De humor, Epigramas, Miniaturas, Aforismos
448 4 28
1 мин за четене

1. Как се казва жената на комшията?

(комшийка)

 

2. Колко крака има човекът?

(зависи колко е пил)

 

3. Защо народът казва, че жена се избира лесно: само бъркаш в торбата със змии, която и да хванеш, все е змия?

(защото и двете тровят мъжа, но за разлика от змията, срещу чиято отрова ще се намери противоотрова, женската води до пристрастяване и бавно, но сигурно го трови цял живот)

 

4 Защо небето е синьо?

(и ти да си на тоя студ горе, и ти ще посинееш от студ)

 

5. Кои са звездобройците?

(вегетарианците и тези, които не ядат овнешко)

 

6. Ако Дънкан Маклауд и Джеймс Бонд излязат на ринга един срещу друг, кой ще победи?

(що за въпрос! Чък Норис, разбира се)

 

7.  Ако всеки път търсиш истината във виното, накрая се превръщаш в... ?

(винена мушица)

 

8. Защо няма и ракиени мушици?

(защото са им слаби ангелите и не носят на твърд алкохол)

 

9. А как се нарича мъж, който предпочита домашния бит пред бира и мач с приятели?

(уБИТак)

 

© П Антонова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Златна - 🌹 благодаря, и на теб!

  • Благословена и творческа вечер, palenka (Пепи)!
  • Когато жената я прихванат дяволите, или с други думи - каквото си си посолил, това ще ядеш!
    (друг прочит на "Английският пациент"
    https://otkrovenia.com/bg/proza/anglijskiyat-pacient
    Роси Димова - специално за теб!

    Стойчоооо! 😅

    Ели, Ивита, Дочке - Иване, спри се! 3 пъти изхвърли боклука днес! Сядай и си гледай спортните програми като нормален мъж!
    - Жено, издребняваш. Само веднъж, другите два не се броят, кофата беше празна, нямаше боклук.
    - Защо тогава ходиш?
    - Защото ходенето по стълби била най-добрата гимнастика за сърцето.
    - Но ти ползваш асансьора!!!
    - Жено, женооо, казах ли ти, че си дребнава?!

    ДЕНИ -
    - как се казва за мъж, който се прибира с цвете?
    - Виновен по дефолт.
    - А мъж, който се прибира без цвете?
    - Виновен под прикритие!
  • Антонова, ама Вие имате такива чувства...
    Може и в ед.число.
    Вие имате епично чувство за хумор!
    Поздравления за творбата, Пепи!🤣
  • Страхотно чувство за хумор!Разсмяхте ме!Благодаря!
  • Развесели ме! 😅😅😅
  • И...много логични усмивки...☺☺☺👍
    Благодарско, Пепи!
  • Пепи!
  • Убитак 😂😂😂😂😂😂
  • - Надеждо, отвори ми!
    - Надеждо, отвори ми, ма! - вика мъж под балконите на блока;
    - Вратата се отваря с ключ, не с надежда! Стига си викал! - му подвикват от балконите.

    Patrizzia (Надежда Ангелова) - и виц ти измислих!
  • Разсмя ме, Пепи!
  • Жената била като котката... котка, котка, ама не забравяйте, че и тигърът е котка!
  • .. синигерче в ръката или орел в небесата ? ... как са ви крилата ??
  • Миг31 (Миг) - 😅 подсети ме и за един стар виц:
    как е любовник на китайски?
    - Чук Чук Чао
    а съпруг?
    - Чат Пат Чук
  • То аз така както седя и слушам , съседчето пита майка си: "Мамо какво е любовник?" майката;"Това един чичко дето помага на бащата ти" А какво е любовница: "А това е една лоша какичка дето краде парички от джоба на майките" . Та докато седи човек и без да мисли научава туй онуй!
  • Миг31 (Миг) - мойта работа нали знаеш какво е казал шопа?
    - Седим и мислим, седим и мислим... га по едно време глеам, я само седим!
  • Оооо Пепи разкриваш тайни ти , благодаря!
  • onnnn (Пламен) - не съм му дала име, ама те в онова мазе живеят цяло котило черни. Случвало ми се е и по 2 наведнъж да ми минат път, не ги различавам
  • Пепи, и аз не си бях задавал въпроса защо небето е синьо, ама сега ми олекна - Елементарно Уотсън Винаги ми е било странно как хората крачат спокойно по утъпкани пътечки над огромните пропасти на незнанието, даже и не забелязват нещата около тях и се чувстват щастливи. Благодаря и повече няма да бъркам в каквито и да е торби ... А дала ли си име на черния си аватар ??
  • черната котка на аватара редовно ми минава път, ако аз мина от там. За това я снимах. Кои не се снимаха, за да не им взимат душите? Дано прокобата да съм ѝ взела!
  • ди_, скитнице - и коментарите са интересни
    Благодаря ви!
  • Забавни и интересни са, Пепи! Благодаря, за усмивките
  • Ехааа... харесва ми!
  • И щурачето с верен отговор!

    Това им е на алогичните логичности - имат по повече от един вечерен отговор!
    Нека някой каже сега, че истината е една!
  • Звездобройците са бройкаджии, на всяка бройка свалят звезди
  • Калине - и твоят отговор е верен!😅
  • Към т. 3: Каква е разликата между жените и змиите - между змиите има видове, които не са отровни...
Propuestas
: ??:??