15 ene 2021, 15:03

Лора 

  Prosa » Erotica
566 1 12
1 мин за четене

Беше юли! Лора беше дошла сама на плажа. Легнала по корем без горнище, а дупето и беше пълно с пясък... Покрай нея минаваха яки бицари... Напомпани здрави мъже, и с поглед следяха извивките и... Дългата и руса коса се разстилаше... Беше си купила дюнер..И всяка хапка отхапваше с финес..Чесновият сос се стичаше между силиконовите и гърди..И всички мъже искаха да си пуснат езиците там за да го оближат... Един пич отиде при нея, и той помоли да я намаже за да не изгори..
- Оо, колко мило - каза Лорчето..
- Олиото ми е в чантата..
Той започна да я маже бавно... Усещаше как се повдига..настроението му.. Каката имаше здрави ръце..Личеше и че спортува..А татуировката и на дупето... Пеперудка! Издаваше палавият и нрав! 
Русокоската вече се беше потнала и реши да се охлади със сладолед..Пичът продължаваше да я маже..А тя потопи език в сметаната..Започна баавно да ближе и да стене...Устните и бяха станали в сметана.. Здравенякът вече искаше да експлодира върху нея.. 

Всички мъже завиждаха..И гледаха с влажни очи..Пича реши да върне олиото, и видя чантата и пълна с презервативи..Каза си..Това е моят ден. Трябва да я имам тази мацка..Лора беше все още по корем, дупето и беше зачервено..Той я плясна по изгорялата кожа... Лора изстена и се изправи... И пичът разбра, че това не беше Лора, а Лор! Лора имаше член! 

© Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • 😆👍
  • Изненадващо за мъжете и преди всичко за читателя!
    И то в такъв сюблимен момент!
    Поздравления,Цвети 1!
  • От разказчето яко се разнасят феромони и забелязах, че всики живи читатели са налетели на него като мухи Почти се бях хванал на въдицата, когато усетих предварително лошото отношение на автора към красавицата, та края не ме очуди. В едно стихотворение може да сложиш какви ли не странни неща, които само засилват въздействието върху обаяния читател и го карат да си дорисува сам картинката по свой вкус. В разказ обаче е друго - всичко трябва да бъде желязно описано или премълчано до последния косъм, така, че краят да го свари неподготвен и да го тресне по главата , в случая с този член
  • "Лора имаше член!" . НЕЕЕЕЕЕЕеееееееееееееееее :D !!!....
    П.П. Ма тъй, де, той народа хуба'о го е казал: "Да бе мирно седяло, не би член видяло." (хъ-хъ)...
  • Да, подкрепям те и аз!
    Да си го кажа, да не излеза лошият в случая 😋
    Пожелавам ти и аз успях от сърце!
  • Цвети, смеем се с мислителя, но сме сериозни. Щом имаш желание и си се захванала, а имаш и други публикувани неща, продължавай! Ако не те подкрепяхме, нямаше да пишем тука. Продължавай! Успех!

    пп
    и махни многоточията от първите изречения. Достатъчно ясно си се изразила.
  • Благодаря за градивната критика..И ми давате съвет..Не постъпвате безразлично..
  • Пепиии, ми, Наздраве тогиз 🍷
  • mislitel (Георги Каменов) - Гошеее! прочетох "доизпиване"!

    колко му е, не е дълго, една редакция

    Цвети, абстрахирай се от заучените фрази като пишеш, а се опитай да виждаш това, което описваш, и ще ти се получи! Поздравления!
  • Доста има за доизпипване тук...
  • Благодаря!🙂
  • "Легнала по корем без горнище, а дупето и беше пълно с пясък..."?
    напиши "полепнало", нали е била с долнище, къде ѝ видя пълното с пясък дупе?
    егати еротичното!
    ...легнала по корем, а сосът ѝ се стичал по сисите...
    интересни стойки
    "беше се потнала"?
    "бицари"

    И на финала какво? Няма ли да си премерят потняците?
Propuestas
: ??:??