Какво, ПО ДЯВОЛИТЕ, иска от него? Вярно, хубавичка е, но този грим и дрехите (които почти липсват)... Той не би могъл да каже друго, но тя е... една от онези нещастници, които обществото благосклонно нарича "леки жени"
ТЯ (крещи): ОБЕЩА!
ТОЙ:Нищо не съм ти обещавал.
ТЯ: АХ, ТИ! ЛЪЖЕЦ ДОЛЕН!
ТОЙ: Не съм те лъгал, понеже не съм говорил с теб.
(ТЯ отваря уста да продължи да крещи, но ТОЙ вдига ръка във властен жест и ТЯ започва да говори тихо, някак примирено и отпаднало.)
ТЯ: Нали обеща, че винаги ще си с мен? Че никога няма да си тръгнеш, няма да ме разочароваш... (Със същия жест ТОЙ пак спира потока от думи)
ТОЙ: Не говори глупости, моля те!
ТЯ: Обеща да сме заедно завинаги...
ТОЙ: Не съм.
ТЯ (сякаш не го чува): ... обеща, че ще ме измъкнеш от тази каша и ще заживеем щастливо заедно...
ТОЙ: Въобразяваш си.
ТЯ: Обеща, че...
ТОЙ (Започва да се изнервя):НИЩО НЕ СЪМ ТИ ОБЕЩАВАЛ!
ТЯ: Добре, де! Не беше точно обещание... Ти не можеш да обещаваш... Това просто не ти приляга. И, да, не каза, че съм всичко за теб, но каза, че ме обичаш.
ТОЙ: Нищо подобно не съм казвал!
ТЯ: Окей. Не каза "Обичам те". По-скоро нещо като "Приятно ми е да съм с тебе"
ТОЙ: Никога не съм го казвал.
ТЯ: ЛЪЖЕШ! Е, поне това не можеш да отречеш - каза, че много ти е харесало с мене в хотелската стая.
ТОЙ: Не.
ТЯ: А аз си мислех, че се обичаме...
ТОЙ: Не те обичам, не съм бил с теб в никаква хотелска стая, не съм ти казвал, че ще заживеем щастливо, НИЩО НЕ СЪМ ПРАВИЛ С ТЕБ! Не те познавам дори!
ТЯ започва да плаче.
Докторът: О, нова ли? Коя е тя?
Сестрата: Ами, не знаем точно. Доведе я едно момче. Каза, че го преследвала и твърдяла, че я е напуснал. Имаме информация, че е имало и други случаи от три месеца насам. Измисля си явно. Ето я.
Очите Й светват и тя тръгва към лекаря.
ТЯ: Ето те, значи, миличък!
Вярно, не стана много смислено, но...
© Алиса Todos los derechos reservados
поздрави!