29 mar 2024, 21:27

Лъжи 

  Prosa » De humor
195 1 6

 Много се лъже в последно време! То бива , бива ама... Габриела била красивото лице на мафията! Абсолютна лъжа! Кое и е красивото? Или Борисов бил защитник на Пеевски. И децата знаят: Борисов е нападател и не на Пеевски на Бистрица ветерани. Киро пък бил Канадски гражданин. Ай стига бе! Знам от наши Канадци ,че никакъв гражданин не е , Най-много да е Канадски селянин! Ами това че Василев имал десетки милиарди дълг? Дълг има, ама е наш, не на Василев. Затова той си танци и чупи чаши! Генерал Атанасов бил клекнал. Не е! Той толкова си е висок! И не можел да ротира.Че да не  е Лена Бориславова.

Сега Президента чака някой друг да се излъже, защото ако не си намери министър председате, ще му назначат служебен.Така навремето жена му назначиха!

 Върнаха мандата. върнаха на Лена колата, на Киро му го върнаха тъпкано... Май и Бойко се връща... И аз имам да връщам едни пари на банката...Скоро и лятното часово време се връща...Всичко се връща.

© Слав Коруба Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Сетих се един лаф от Комиците: "Кръв повръщам, но пари не връщам", така де всички политици крадат, но пари не връщат.
    Хареса ми чувството ти за хумор.
  • Реални фантасмагории😎
  • Palenka Истински лъжи се казва?
  • 😀😀😀
  • Това не са лъжи! Това са новите истини!😄
  • Е,кой каза, че реформи няма?!Две напред-три назад,макар че Ленин беше указал други крачки!
    Абе,другари,(пардон)госпожи и господа,все пак не стоим на едно място,нали се ориентираме по слънцето и вятъра?!🤣
Propuestas
: ??:??