19 abr 2020, 8:04

Любов 

  Prosa » Otros
762 2 4
1 мин за четене

Магията наречена любов. Когато се замисля за любов, в мен непременно изниква образа на едно малко сладко момиченце, което попитало батко си - какво е любов, а той отговорил – любов е, когато ти всеки ден ми взимаш шоколада, а аз въпреки това винаги го оставям на едно и също место.

Любов тази малка дума, всъщност е всичко, което осмисля живота ни. Тя е в радостта ни когато се любуваме на природата, когато отглеждаме цвете или когато се грижим за домашен любимец. Любовта е около нас, когато баща ти ти яде яденето, въпреки, че е малко загоряло или ти казва смешки когато си тъжна. Когато любимия ти мъж ти носи цветя, дори да не е празник или той вместо цветя ти носи често сладки неща, защото знае, че ги обичаш. Или когато ти помага в домакинската работа, защото ти се пребираш уморена от работа. Когато брат ти плаче, че си се разболяла…

И още колко много примери на малки жестове, думи и действия, изразяващи любовта, която ни съпътства в ежедневието.

Любов, тази малка дума, която всъщност значи всичко.

© Vaska Ivanova Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Знам го за Канада, имаме приятел там.
  • Благодаря за коментарите!
  • Е, Завет, беше преди всичко схематично, размени ролите, пак е същото
    Той яде, на мен ми е сладко
  • Сетих се за друго определение, пак детско - Попитали едно момченце какво е любов, а то отговорило - Да си дам шоколада на Мимето, тя яде, а на мен ми е сладко
Propuestas
: ??:??