28 ene 2007, 3:43

Люлинска драма 

  Prosa
1004 0 8
3 мин за четене

Вчера се обнових необикновено - реших жених да си намеря непрменно. Да е умен, хубав и богат, разбира се, не е задължително да бъде млад. Позамислих се: "Къде ли да търся такова съкровище? Ами как къде? На Люлинското кръстовище." Отидох на булеварда - върволица голяма, такси след такси - колонка интелектуална. Ако тук не намеря, сред туй интелектуално съкровище, бедна ми е фантазията за друго така щедро кръстовище! Разгледах офертата богата - безспорно радост за душата, стиснах палци и си казах: "Дано да имам шанс.", в тоз момент съзрях моето съдбовно "Оксупертранс". Приятен шоколадов чар, черни очи изпълнени с жар, щом видях му силуета бях сигурна, че е столичанин от Факултета. Дъвчейки баничка от бюфета, посрещна ме с уста пълна и с усмивка змейска - ето това го наричам аз любов европейска! Безспорно разбирате, че това бе любов от пръв поглед, но всичко си има и обяснение - той е не просто ром, а мъж достоен за оглед. Казах му: "Любими ти си умен като Леонардо", а той отвърна "Е, кака, това е нищо пред това, че съм возил Роналдо". "О, скъпи, ти си моята сбъдната фантазия голяма, нямам търпение да те покажа на мама! А така като те гледам сигурно си и богат, няма да те мисля с години да ходиш на мисия в Ирак." "А мангизи имам, сестра ми е в Италия от миналата година. А и майка ми е в затвора във Франция, ще те водя до там с Алма Тур, като я пуснат под гаранция". Усещате ли, чака ме щастие голямо, по света по екскурзии ще ходя само. Хайде, да те водя в къщи ей сега, да те запозная с новата ти рода. Тате ще те хареса, защото си с европейски манталитет, той все с такива контактува като професор в Софийския Университет. Мама като те види ще се възхити от красотата на фигурата, тя нали е началничка в министерството на културата. А ето я нея, "приятелят ти да не е от Нова Гвинея?". "Мамо ще ставаш тъща, довела съм ти зет на къща!" В този момент мама се развълнува и колабира, щастието и голямо така се преекспонира. Сега очаквам и бащиното удовлетворение, а ето го и татко, връща се от погребение. "Татко, Бисер ще ми става съпруг" "Така като ме гледаш да ти изглеждам луд. Да се махаш от тук и да оставиш дъщеря ми на мира, не ти ли стига че ме одра с 14 лева и половина?" Вместо възторг, срещнах врява голяма, май се заформя същинска люлинска драма. Нашите не посрещнаха с възхита идеята явно и се наложи да напуснем апартамента незабавно. Къде да се скитаме сега като клетници и в къщата във Факултета живеят 9 наследници. Имам леля в Одеса, навремето беше стюардеса. "Ало, лелче ще се омъжа, той е в таксиметровата индустрия." -"Обади се на стринка ти в Андалусия". Къде да ходим, таз професия не се изпуска, трябва таксиметровия бизнес да се държи изкъсо и на мушка. Имам баба на Редута, да купим вафли и да видим как е и дали е още тука. Бабо, с Бисер да те запозная! "О, баба, от 'де се взе тоз мангал тадява?" "Бабо, той е бизнесмен" -"Ох,баба, да не е циганин - стар ерген?". "Ние, бабо, ще се венчаем, ще може ли и при теб да поостанем?""Бабе, бабе, май дорде съм жива с люлинци няма да спрем да се ругаем. "Бабо, заедно ще бъдем прекрасно семейство!" "А, семейство, вие люлинци сте племе юдейско". "Бабо, мама не харесва Бисер, представяш ли си? Егати!" "Да ти кажа баба, бих я разбрала, че не го харесва, ама само ако не беше взела баща ти!"

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Като за тебе, нямаш грижи мила!
    Ок-мъжага Мимето намира
    идеалния за тебе, приятелко добра -
    отървавам те моментално от всякакви патила!


  • Бравос Миме, ашколсум ...
    ей на тва аз викам ум.
    Имаш усет за мъжете ...
    ай да ходим утре двете.


    Поздрав и усмивка.
  • омайна сладка
  • АЗ ТЕ ИМАХ ЗА РОМАНТИчКА. Е ТИ НАПРАВО МЕ ЗАМАЯ!ПОЗДРАВЛЕНИЯ!
  • Искам продължение!
    Наистина е много хубаво!
    Поздрав!
  • Благодаря ти, Мими! И аз искам продължение!
  • май следва продължение?
  • Браво, Мими! Развесели ме. Много точно си пресъздала Милата Люлинска идилия. Не че не е типично за всеки друг квартал, но на Люлин най му идва отръки....Веселячка....сладка....
Propuestas
: ??:??