31 ene 2007, 13:37

Люлинска драма ( Епизод 2 ) 

  Prosa
788 0 7
2 мин за четене

Е, както разбрахте, вече живеем при баба, че нашите в Люлин вдигнаха врява голяма. Какво пък толкова? Нали ще се женя. Щастието в живота сама ще намеря. Само че от два дни се чудя, така както си седя, дали любовта в живота, включва мирис на потни крака. Тъкмо се мая, от къде в бабината къща пила да намеря, а Бисер ми крещи: „Абе жена, няма ли да има вечеря?” Хм, аз до вчера с приятелки ходех в „Лагуна”, от къде такваз кулинарна култура. Какво като не съм готвачка голяма, ау, то и в хладилника нищичко няма. „Бабо, няма какво да се яде!” „Виж във фризера, има от вуйчо ти Данчо прасе.” „Булка, сложи и лук в бульона!” Някои май ще спим на балкона. Ох, тази свиня мирише на мърша, май ще го караме на пръжки и спържа.

„Мацка, ела да ми изтриеш гърба” – нима това са подробностите от любовта? От някъде да види мама, как разполага кат кметски наместник, ще се откаже от мене чрез държавен вестник. „ И да сложиш закуска по-сносна, че тая вечер ще бъда нощна.”

„Мило, ще ми купиш ли ягоди с дръжки?” „Ей, в портмонето ми само въшки, бабо, има ли още пръжки?” Така като гледам тая щуротия и тука се заформя страшна бъркотия. Налага се да си потърся и работа – заформя се да издържам и двамата. Баба като получи сметката за тока, станахме изведнъж най-големия хит в блока. Страхувам се, че като я суровака и Топлофикация, мярката ще е елиминация. „Бисе, няма ли да донесеш някой лев?” „Сега ли намери да ми разваляш футболния кеф?” „Бисе, купил си бира в количества – военна провизия” „Не се бъркай и кажи на баба ти да плати за кабелна телевизия.” „Бисе, отивам на борсата да си потърся работа” „На връщане купи още бира, да има и за двамата!”

На борсата по труда съм. Май в странен сън съм. Английски, компютър... – що за наказание, дори нямам и средно образование. Да имам опит и стаж по специалността – като нямам специалност, за стаж каква е вероятността? Май не умея нищо друго, освен да танцувам ламбада, единственият ми избор е земеделска бригада. Смятах да пътувам по света, но честно казано, на екскурзия ми беше мисълта. Испания, Гърция, Кипър – всяка седмица заминаване, а, НЕ, заради някакъв гурбет сватбата няма да занемаряваме!

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??