7 abr 2007, 10:07

Люлинска драма ( Епизод 5 ) 

  Prosa
771 0 6
2 мин за четене
 

Люлинска драма ( Епизод 5 )



Да ви се похваля - станах мама, ех, че радост голяма! Бисер е доволен татко на Сребрин и Златко. Имам двама близнаци - мургави юнаци.  Стана голяма патаклама, оживи се моментално циганската махала. Завихри се и веселба, като се напиха вече прерастна и в препирня. Взеха ме от болницата с цветя и с европейска кола. Донесоха ми комплекти за изписване и амулети за орисване. Всичко мина по обичая, дайрета и тъпани отекват в безкрая. Изпонапиха се всички като свине, на празничните чествания сме царе. Снимаха ни и за „ 9 месеца" като моментална реакция, оказа се, че сме страхотна атракция. Иху, аху, слава Богу всичко свърши, обаче после се оказа, че и работа трябва да се върши. Денем и нощем като бухал седя, над близнаците да бдя. На едни дай само пиячка и маанета, а аз нямам време да изпържа и едни кюфтета. За какво говорим? Нямам време ни да хапна, ни да дремна, идва ми вече да се гръмна. Дребосъците се скъсват да реват, аз се чудя къде ми е мъжът? Денонощно кръчми, ресторанти обикаля, Седефка чипровката търчи да сваля. Заряза ме с две деца в къщи, вече не знам, човек дали да се моли или да се кръсти. Не работи и пари не носи, скоро май ще ходим голи и боси. По-лошото е че ще минем на пост и молитва, няма що, бракът е голяма реликва!

Бисер се извъди страшен пияница, животът му се състой в шише ракия и салам „Амбарица". Защо се омъжих? Съжалявам се вече, младостта ми безспорно отдавна отече. Я да се връщам при мама и тате, нали съм тяхното мъничко пате. Вземам децата и си отивам, няма какво и тук да преспивам. Ще потърся подкрепа от някой родител, писна ми от този ромски поробител. Връщам се в Люлин още сега, вземам решението си веднага. Ще ги изненадам без да им се обаждам по телефона: излишно е да ме чакат нетърпеливо на балкона. Знам, че ме обичат и че ще ме приемат, ако не любимата си дъщеря, кого да вземат. Разделих се с факултетската рода без болка, не мисля, че имам нужда от каруца и триколка. Е вярно, казаха щяли да ме съдят за родителските права, но аз мисля, че тате няма да ме остави така. Ще се обади на адвоката Шейтанов веднага, и той ту такси ще дойде да ме защитава. Вече съм в Люлин, чакам ги нашите в хола, бебетата спят до мен на фотьойла. Как ли ще се зарадва на внуците си мама? Щом ги види, ще разбере, че е тяхната баба. Ще бъде прекрасна първа среща, струва ми се, че ще бъде доста гореща. Ох, майка ми поне да беше сготвила една леща!

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Ех, Мими, Мими!
  • Ех, Вили, Вили !
  • Така и не разбрах, що не се потрудихте малко с твоя човек и вместо две момчета - да му "сервираш" момче и момиче?
  • Животът - едно към едно!!! Ако прескочиш да се разведеш през този период,после семейния живот става като по филмите.Браво,Миме!!! А щом Анета е леля,аз пък ще съм вуйна.

  • Ей, това е прекрасно!
  • Честито мила за близнаците,
    ти си като майка-героиня.
    Много да те радват юнаците.
    Утре да ги видя ще намина.
    Те на Бисер ли приличат,
    май кожата му са одрали?
    Ама баба и дядо ги обичат,
    само още не са го разбрали.

    Добре ти се развиват нещата.

    Поздрав и усмивка от лелята.


Propuestas
: ??:??