Малки обяви и реклами
Продавам чиста съвест. Изгодно. Може и замяна срещу разработено дебелоочие...
* * *
Наемам спешно за бала на Ев. Минч. бижута Сваровски. Може и китайски...
* * *
Пищна блондинка търси свръхнадарен... преподавател по ядрена физика за частни уроци...
* * *
Лепя етикети всякакви...
* * *
Лекувам хемороиди и кумува срама...
* * *
Погребална агенция погребва и възкръсва политически трупове. За референции - Ал. Томов...
* * *
Верига аптеки „Асклепий и с-ие" организират ускорени тридневни курсове за любител-фармацевти. Успешно завършилите курса приемаме на работа в новите ни обекти...
* * *
Тенекеджийска работилница „Микеланджело" ще направи от Вашия смачкан автомобил един истински Давид...
* * *
Тенекеджийска работилница „Тишина" ще направи от Вашия Давид отново автомобил...
* * *
Сдружение на Автоморгите и Погребалните Агенции „Хадес" търси специалист по увеличаване на клиентите. Кандидатите, работили в ИА „Пътища", ползват предимство при назначаването...
* * *
Бетоновите възли „Бачи" - Бетонът с цимент!
* * *
Пенсионирана преподавателка от Консерваторията подготвя музикални инвалиди за „Мюзик Айдъл". Гарантирано участие в YouTube или Vbox7...
* * *
Хоноруван университетски преподавател разлиства професионално неотворени книги в библиотеките на мастити бизнесмени. Придава им автентичния вид на многократно препрочитани. (На книгите, не на бизнесмените...)
* * *
© Пер Перикон Todos los derechos reservados
Еййй, как ме разсмя!