5.07.2008 г., 22:02 ч.

Малки обяви и реклами 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1325 0 6
1 мин за четене

 

Малки обяви и реклами

 

 

Продавам чиста съвест. Изгодно. Може и замяна срещу разработено дебелоочие...

 

* * *

 

Наемам спешно за бала на Ев. Минч. бижута Сваровски. Може и китайски...

 

* * *

 

Пищна блондинка търси свръхнадарен... преподавател  по ядрена физика за частни уроци...

 

* * *

 

Лепя етикети всякакви...

 

* * *

 

Лекувам хемороиди и кумува срама...

 

* * *

 

Погребална агенция  погребва и възкръсва политически трупове. За референции - Ал. Томов...

 

* * *

 

Верига аптеки „Асклепий и с-ие" организират ускорени тридневни курсове за любител-фармацевти. Успешно завършилите курса приемаме на работа в новите ни обекти...

 

* * *

 

Тенекеджийска работилница „Микеланджело" ще направи от Вашия смачкан автомобил един истински Давид...

 

* * *

 

Тенекеджийска работилница „Тишина" ще направи от Вашия Давид отново автомобил...

 

* * *

 

Сдружение на Автоморгите и Погребалните Агенции „Хадес" търси специалист по увеличаване на клиентите. Кандидатите, работили в ИА „Пътища", ползват предимство при назначаването...

 

* * *

 

Бетоновите възли „Бачи" - Бетонът с цимент!

 

* * *

 

Пенсионирана преподавателка от Консерваторията подготвя музикални инвалиди за „Мюзик Айдъл". Гарантирано участие в YouTube  или Vbox7...

 

* * *

 

Хоноруван университетски преподавател разлиства професионално неотворени книги в библиотеките на мастити бизнесмени. Придава им автентичния вид на многократно препрочитани. (На книгите, не на бизнесмените...)

 

* * *

 

 

© Пер Перикон Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хахахахаха...!
    Еййй, как ме разсмя!
  • Точно, ясно...Харесаха ми много!
  • почнаха ли наште бизнесмени да си купувят книги (дори като поза )?!
    а това - "кренвиршите от месо " винаги ми напомня в колко лайняна държава живеем ... докъде я докарахме ... следва :

    въздухът - с кислород !(заменям бял дроб за бутилка кислород)







  • Наемам спешно за бала на Ев. Минч. бижута Сваровски. Може и китайски...

    Пенсионирана преподавателка от Консерваторията подготвя музикални инвалиди за „Мюзик Айдъл". Гарантирано участие в YouTube или Vbox7...


    Тези двете просто ме изумиха
  • Разбиваш!
  • Една обява и от мен:
    http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=87384
Предложения
: ??:??