29 may 2021, 10:23  

Мечтите на Шуши 

  Prosa » Relatos, De humor
1106 6 29

Obra no adecuada para menores de 18 años

3 мин за четене

Всеки си има мечти. Аз също имам. Няколко! Ако трябва да уточня цифрата - триста шейсет и пет, при високосна година бройката се променя на триста шейсет и шест. Обичам да си мечтая, ей така по женски. То много несбъднати мечти минаха през скромната ми квартира. Ама такъв е животът - несправедлив към едни и щедър към други. Някои от бляновете ми се преврънаха в селска вечеринка - поогледат те, пообиколят те и си идат. Една статистика показва, че 45% от жените могат да се похвалят с редовен полов живот. Ей, на тия им се сбъдват редовно мечтите, късметлийки! Моите са мираж! Като държавната лотария. Пускам фиш, чакам, чакам... ама то редовно е празен!
Последната ми мечта беше сто и пет килограма живо месо. Ама на най-важната мръвка много ѝ се губеше грамажът, бе. Все ми викаше :
   - Шуши, ( галено от Шинка) да знайш, че с мен ще си като в Рая.
А, мерси! Аз гола, боса и само на ябълки няма да стоя. Па и видях зад туй листо каква гъсеница са крие.
Веднъж пък се тупа по корема и се хили самодоволно:
    - " Под голям камък, голяма риба се крие!"
Да бе! То последният път рибата хич и не изплува. Трябва да е била или на много дълбоко, или да е умряла от студ. Той май рибата с попова лъжичка бърка!?
Миналият ден отивам с Ленчето на бар. На мен нещо ми е свито под лъжичката. То как няма да ми е свито, като мъж не ме е пипал 46 дни 8 часа и 10 минути.
Не свито, а направо спаружено ми е.... на едно друго място.

Влизаме ние, а аз съм се барнала като калайджийска циганка за сглявка.  Абе трепач! Лъскам отвсякъде. Оглеждам се като хищник за плячка. Душичката ми така иска нещо мъжко в ръчички да стиска, че направо ми мрежелее пред очите. На бара стои млад, рус и слаб младеж. С плавна и съблазнителна походка, като газела, се отправям към свободния стол до него. Ленчето си я оставих, като " Титаник" в бурно море, сама да се спасява. Сядам и небрежно си поръчвам една текила. Знам, че мъжете много се възбуждат кога ме видят да облизвам ръката си, за да я поръся със сол.... а кога налапам лимончето вече наполовина са мои - долната половина. Кръстосвам крака небрежно, не че се хваля, ама имам едни дълги крака, като наклонената кула в Пиза. Леко показвам камбанарията и загатвам местонахождението ѝ,  площад " Чудесата". Направо си флиртувам. "Ела,Вълчо, изяж ме!"  Деветдесет процента от мозъка ми усилено работи върху тезата "Как да направя така, че той да направи така !" Другите десет са върху въпроса "Дали пък да не се огледам и за резервен вариант!?"   

Ударих един замечтан поглед в нищото и зачаках.  Младежът се размърда притеснено на щъркелчето, препоти се, забърса потно чело - няколко пъти и с прегракнал глас ми заговори.
    - Здравей! Много си замечтана!
Аз помълчах минута, две, та да е по загадъчно .
    - Ами.... мечтая си.
   - За какво  мечтаеш? - опита се да продължи разговора той.
    - За рус, синеок с огромни мускули да ме укроти... навсякъде. А ти за какво мечтаеш? - подхвърлих въдицата на русокосия, синеок хубавец.
Вече си представях, как ще се отдадем на луди страсти в малкия ми апартамент. Как ще ме  угаси, като въртолет пръскащ летен пожар. Ще ме понесе като " Излел е Дельо хайдутин" в Космоса.... О, как исках да стана грамфонна плоча в ръцете му. Да ме върти до забрава, после да ме обърне и от другата страна. И ако може да му е и здрава игличката, че то много дефектни грамфони има! Пак се размечтах!
   - Е па, мечтаем за мускули. - омърлушено отвърна и стана от стола.
Все едно ми пуснаха атомна бомба в пазвата. Направо ми намокриха клечката, преди да я драснат. То като свински бут на месарски тезгях му се предложих, а той не върза. Как не можа един да ме оцени! Вижте ме, приличам на широка магистрала току що построена от Борисов, само с някоя и друга дупка. Мечта за шофьорите!

Е, пак ще си  легна и днес с неосъществен блян. Ама утре е нов ден, нова.... Може пък да съвпадне моята... с нечия мъжка.

© Росица Димова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Иржи, благодаря за милите думи! Има една приказка " Всеки луд с номера си". А пък ги имам много! 🙂 Прегръщам те и се надявам, да не си често тъжна, а аз ще се опитвам често да те усмихвам! ❤
  • В един филм с много известен актьор,имаше една реплика "Знаеш ли, че имаш много красиви очи?" Ще използвам въпроса, за да ти кажа,Роси, ти знаеш ли, че си голяма работа?!...Къде ли си била до сега, и така бързо ни грабна с твоите разнообразни истории, създаващи толкова разнообразни емоции! Че си и доста продуктивна...Когато ми е много тъжно ще си препрочитам тоя разказ! Благодаря, че ни го подари!
  • Благодаря, Марко! Радвам се, че съм успяла да предизвикам смях! "Когато хуморът си отива, отива си и цивилизацията."🙂
    Жени, и ти също си страхотна! ❤
    Скити, хубаво е човек да се усмихва всеки ден!🙂
    SMooth, тя Шуши ме дърпа и за продължение. То в тоя живот има и женени, влюбени и разведени Шушита. 🙂
  • Хаххаха, опасно туй Шуши
    Искрено се забавлявах, евала ти за чувството за хумор и идеите за писане!
  • Еха, Роси, не спрях да се усмихвам Супер си!
  • нали знаеш, че си страхотна
  • Роси, направо ми скри шапката с твоята история !
    Невероятно свежо, забавно, смях се от сърце !
    Поздрави !
  • Благодаря, Петър! Почти влизаш в стандартите за качество на Шуши!🤭
    Младен, удоволствие е да те видя тук! То при нас българите всичко трябва да ни е голямо - телефоните, колите, магистралите... 🙂
    Благодаря, Иринка! Една жена без работа е опасна работа! 🤭🙂
    Силве, много добра идея! Тя пращи от желание, той от ум просто перфектната комбинация! Току виж станали пътеводители в любовта! 😁
  • "Влизаме ние, а аз съм се барнала като калайджийска циганка за сглявка. Абе трепач! "😀
    Роси, предлагам ти да им направиш едно "Море от любов" с героя на Георги Коновски - онзи, който заседна в библиотеката. Той на нея по-добре. Да я срещне там, тя ще иде да чете например
    "Ръководство за лоши дни" и така между рафтовете ще се запознаят. 😁
    Много забавно и приятно ми беше да прочета. Ето и въображението ми размърда. Поздрави, Роси.
  • Много високо оценявам класното и интелигентно чувство за хумор. Рядка дарба е, няма какво да се лъжем.
    А ти го имаш, че и отгоре ☺️
  • Не им е лесно на жените. При повечето български мъже рибите са винаги прехвалени, но все не излизат на повърхността. А младите мъже от анаболи и стероиди са толкова зле, че не вдигат самолета. Дори и ас в летенето, като Радев, трудно ще им помогне. Но това сравнение с магистралите на Борисов много ми хареса. Има по някоя дупка, но все пак вършат работа. Лошото е /че, както научих вчера от радиото/ той станал и канибал. И сега кой ще строи магистрали...? Може би Рашков, защото и той се казва Бойко...Лошото, обаче, е, че неговите магистрали водят само към подземията на МВР.
  • Ау, Роси,... след разказът ти започнах да се самоИЗУЧАВАМ,... сини очи Х, руси коси Х, голям камък Х, / пропускам рибата / ,мускули, то с мускули оная работа не се върши,...ама не мога да избера и между гъсеница и попова лъжичка..Развесели ме
  • Благодаря за коментара, Пламен! Колко малко искат мъжете, а колко недоволни са все жените! 🙂 То всеки един ден си намира майстора( мечката) 😄
  • Благодаря, Лина - Светлана!😊
    Блу, то няма угодия при нея! 🙂
  • Аз все пак да напиша от мъжка гледна точка - когато усетиш такава фурия до себе си, инстинктът за самосъхранение сработва и смята на пръсти дали можете да тичате заедно на дълги или къси разстояния, дали ще бъдеш декласиран от самото начало или ще те схрускат накрая ... пък накрая махваш с ръка и си пъхаш главата в торбата, надявайки се, че вътре няма мечки 😲🤞🤞🤞
  • Горката Шуши! Такива недосетливи и пренебрегващи жените мъже са се навъдили
  • 🤣🤣🤣🤣🤣 Браво, на автора!!!
  • Асе, опасна е Шуши! Тя е като отверката на Юри, все не попада на точния пирон! 🙂❤
    Миг, голяма пушка е Шушана!
    "Снощи минах покрай вас, лампата ти светеше. Лампичката светеше, Шушана, а теб те нямаше"😀 Благодаря ти!
    Наде, радвам се, че те усмихнах!🙂
    ИноКалина, то там има с много голямо въображение, ама нейното е ограничено в търсенено! Стита само до клюкарската хроника!🙂
  • да пробва в библиотеката - все ще намери някой с по-голямо въображение
  • 😀
  • "Падне ли вечерта,
    С було от синка, в здрач,
    Пеят щурците, грее нощта,
    А Шушана е сама... "Муза е Тя! Наско Ментата я иска... съсдеда я искаше ама русата фурия жена ми му счупи СD-то не ще вече и да чуе за Шуши ! Смея се с глааааааас! Росиии винаги ме радваш... Винаги! Благодаря! Усмииииих
  • Зиги, ще трябва да ги пратя на уроци при теб! То и перченето си иска умение. Като при пауните, развяват перата, ама ако ги оставиш повече време да ти се мотаят наперени се уморяват и после никаква работа не вършат! 😁
    Благодаря, Миночка! Стига само сериозно, малко и усмивки да има! 🙂
    Таня, радвам се, че те усмихнах! 🙂
    Пламен, имаше един монолог на голямата Стоянка Мутафова, за съжаление не си спомням много от него само една фраза " Къде са тия мъже бе!? С леглото си съм дошла." Та горката Шуши, много са ѝ сухи сънищата! 🙂
  • За мъжете има един много тънък преломен момент, когато видят 'Поглед на неомъжена жена' (Москва не вярва на сълзи) ... но в повечето случаи едно трепване на миглите или удар от собствените си хормони решава съпосочността на траекториите след изхода от бара. Няма рецепта и това му е хубавото. Давай Шиши Те мъжете напоследък са много флегматични и трябва да се подритват
  • Роси, уникална си, повиши ми градуса на настроението! Браво! Пишеш прекрасно!
  • Браво, Роси, разсмя меее 🤣🤣🤣 явно много пичове имат нужда от урок по Алфа-мъжкарство от мен, особено тоз русият 🤣🤣 предай му - дори да нямаш мускули, разтвори ръце сякаш трицепса ти (или там не знам кой мускул е точно де хаха) пречи да си ги долепиш до тялото, изпъчи гордо гърди и готово. Казваш че си сто кила мускули дори да си само 50 кила кости и това е. Ако не друго, поне мацката ще си каже, че си забавен! 😆😅😅
  • Благодаря, Юри! Омръзна ми сериозно и тъжно да пиша напоследък. Искам да предизвикам смях. Радвам се, че съм успяла!😁😘
  • Еееее, Роси! Разби ме! Отдавна не бях чел такъв майтап и то за мъже! Супер е! 😀😀😀
  • 🤣🤣 Гедеон, ще ѝ предам офертата ти. Ама ти внимавай какво си пожелаваш, че може да се сбъдне! 😁
Propuestas
: ??:??