21 mar 2016, 1:17  

Мисли родени в лъчите на слънцето: 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
604 0 3
1 мин за четене

 

Днес се измъчвам повече от вчера, повече от всякога, но по - малко от утре, което сякаш ме успокоява...

 

Днес ще следвам интуицията си и знам, че няма да сгреша! Днес ще бъде един прекрасен ден...!

 

Разковничето се крие не вън, а вътре - не пред вратата, а зад нея - не в ума, а  в сърцето...

 

Понякога вярвам, че човек трябва да внимава какво прави, но друг път ми се струва, че не е нужно човек да измерва по сто пъти своите постъпки, ако идват от сърцето, защото вярвам, че истината и праведността  се крият в импулса, в интуицията, в безсмисленото на пръв поглед..., което се оказва същественото...

 

Свободата е всичко, което искаме, но често тя решава дали ще изпълни искането ни...

 

Оценките на другите не ни определят, това което ни определя какви сме е сърцето...

 

Бих искала да накарам дъжда да спре и после пак да завали, защото обичам дъжда и искам да владея изкуството и красотата му..., но за да го почувствам със всички сили трябва и аз да му се предам...

 

Ще те отведа на края на света, защото там няма обхват и ще сме само аз и ти...!

 

Ти си най-красивата песен, която някога съм чувала...и любовта ти е единствена, любими...!

 

 

 

 

 

© Лили Вълчева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря
  • В заглавието е ключът "на палатката", като на " на" трябва да се обърне внимание...
  • Накара ме да се замисля, Калиа, дали действително искаме най-много свободата. Ако е така, защо не сме на улиците и по площадите и позволяваме на шепа наглеци да превръщат държавата ни в един концентрационен лагер? Защо, щом толкова много хората обичат свободата, съществува феномена, наречен стокхолмски синдром? Темата е много дълга, но мисля, че не е в полза на свободата, защото свобода значи несигурност, а човекът предпочита сигурността, която се постига с цената на робуване на нещо. И тук е уместно да цитирам заглавието на един труд на Ерих Фром - "Бягство от свободата". Благодаря ти за тези провокиращи мисли, поднесени сбито и точно. От мен 5.
Propuestas
: ??:??