Срещаш ги - чудиш се, нарочно ли са груби, или просто така. На всеки се случва да не разбере защо някой се е държал лошо, пренебрежително и т.н. с него. Защо изобщо някой би се замислил за теб, ако няма намерение да остане? Възможно ли е хора да се занимават с теб само заради спорта? Кога най-накрая ще стигнем до знанието, че има хора, които са важни за нас и това е важното, а не това, че има хора, за които не сме важни? Докога човек ще се стреми да има всичко? Разбира се, това е прекрасно, но и ужасно - никога да не можеш да решиш кое е най-скъпо за теб в страха си пред това, че времето може да донесе нещо ново. Разбира се, че ще донесе нещо ново, но любовта не се носи от утрешния ден. Достатъчно е да затвориш очи. И ще я видиш.
„Грубоватите хора“ всъщност са просто тези, които не съответстват на твоята енергия в момента. Това не е лошо. Така или иначе не можеш да общуваш с всички хора. Важното е какво усещаш, когато общуваш с тях. И какво те усещат. Намериш ли правилните хора, ще си давате сили, а няма да си отнемате. Докато ги срещнеш, помни, че ти винаги ще бъдеш един такъв човек за себе си. И няма нито минутка да си липсваш.
Стига да не се срамуваш да водиш диалог в главата си. И да си представяш, че понякога хората са камъчета, а понякога - поток енергия. А понякога може би дори са твоят живот. Ако определиш кои са те, може би съдбата няма да реши вместо теб, а ще ти помогне да срещнеш невероятни и прекрасни хора.
© Йоана Todos los derechos reservados