7 jun 2020, 6:23  

Приятел 

  Prosa » Cuentos y obras para niños, Epigramas, Miniaturas, Aforismos
911 2 3

Имало едно време едно слънчево зайче, родено от топлите лъчи на слънцето. То било весело и закачливо и всеки ден обичало да ходи при децата в една детска градина. Весело скачало от лице на лице и особено обичало да си играе с малките чипи нослета на децата.

Веднъж забелязало, че в градината е дошло ново момченце, но никое от децата не си играело с него. Детенцето било петгодишно русокосо момченце. Имало странна уста, заешка, и децата го отбягвали. То било самотно и тъжно.  Слънчевото зайче започнало да си играе с него и детето се засмяло. Зайчето  му станало приятел.

Един ден едно малко коте се качило на едно високо дърво и не можело да слезе от него и уплашено мяукало. Момченцето без да се страхува се покатерило на дървото и го свалило на земята. Децата наобиколили момченцето и започнали да се радват на спасеното коте, а то с благодарни очички гледало своя спасител. Детето изведнъж станало любимец на всички деца в градината. Вече всеки ден те си играели с момченцето, а то било добро и послушно дете и всички го заобичали.

Слънчевото зайче било много гордо със своя приятел.

© Vaska Ivanova Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря ви, хора!
  • Привет на слънчевото зайче!😍
  • Много сладурско и умничко, поздравления!

    Палаво играе по стената,
    и рисува цветенца и птички,
    що е то - гадайте!
    Знаете го всички!
    Пръв приятел е на светлината
    то е - слънчевото зайче!
Propuestas
: ??:??