Сърцето ми е наранено от стрелата на първата любов. Плачех, виках, молех се... А болката не мина. Отчаяние ме бе налегнало, за смъртта мислех си дори. И в слънчевия ден виждах само мрака, който ми остана след теб... И когато бе станало ужасно, чувствах се сама в тълпата. Надеждата отишла си бе с теб, и вярата я нямаше дори... Стана тъмно... Тихо и студено. Озъртах се, а чувах само шепот... Не, не беше твоят глас, не беше ти... Нечий нежен глас, тъй красив, пленителен, мрачно-спокоен... Изведнъж лъч озари стаята. Паднах заслепена, немощна. Закрих очи, светлината ме прогаряше... Та нали досега живеех в мрак? Ангел бе кацнал на леглото ми. Милваше ме нежно по челото. Надигнах поглед към него... Създание изящно. Усетих тъй бленуваната топлина, лъчите струваха ми се красиви. Вдигнах си главата гордо и погледнах госта си с насмешка... Чувствах се силна. И изведнъж ме прониза нещо невидимо... Адска болка, страдание... Току що сторила бях грях... Страхът от миналото ме разсече и сълза се стече по лицето ми неблагодарно. Човешката ми същност се показа, защото ангела небесен нараних. Съзнах го, чак когато пак изпитах болка и щастието се изпари... Започнах да се влача, да пищя от ужас... Ангелът бе станал, през прозореца ми щеше да отлети... Може би завинаги? Но не... Чу ме, обърна се и свлече се до мен... Не се отказа от неблагодарното създание, криещо се в тялото ми... Обгърна ме с красивите си криле, нежни като паяжина... Сълзи капеха по лицето ми и отмиваха всеки миг, всеки спомен... Всичко, което ме измъчваше. Сребристи капки бяха... Нито пареха, нито нараняваха... При всеки бисер, проронен от Него, усещах щастие... А дали той страдаше? Вкопчих се в него. Не исках да си тръгне... Страхувах се от самотата... От това, което ме чакаше навън. От хората, растенията, животните... Страх ме беше от любовта... А той ми каза тихо "Винаги ще съм до теб... Та нали ангелите са ангели, дори и без криле?"... Усмихна се... Отворих очи. Слънцето ме докосваше игриво по лицето. Денят бе някак си красив...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.