5 feb 2007, 20:13

Мъртвата 

  Prosa
1165 0 5
Сигорно на всички вас Ви е интересно, защо съм се нарекла "Мъртвата". Та как да се нарече човек без душа, чувства и други такива гадости. Аз не почитам никой и нищо, ако искате доказателства ето:
1. Аз съм на 16 години както вече Ви е ясно, гаджето ми е на 35 години и от 2 години сме заедно. За тези 2 години няма ден, в който не съм го лъгала, няма една искрена сълза от моите очи. А изневерите няма кой да ги преброи.
2.Купон в нас, в спалнята сме - аз, гаджето и шефа му. Гаджето спи, а ние с шефа му се оправяме до него на кревата, без да ми пука.
3. Днес 85 годишната ми баба, която не може да ходи, падна на земята, а аз я прескачах, както се прескача мъртво куче.
4.Не се прибирам и тревожа майка си, която е асматичка и я псувам като животно.
5.С баща си не говоря, той вече е вдгнал ръце от мен.
Та, скъпи читатели, Вие ми кажете: човек без душа и сърце жив ли е?

© Едит Миткова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • омг
  • Мисля,че имаш много сериозен проблем...
    Не знам какъв е ...защо и как си стигнала дотук,но... със сигурност знам,че един ден ще порасниш и ще прозреш колко болка си причинила и то на хора които обичаш и ти пука за тях...И знаеш ли .. ще искаш...ще се молиш за прошка ... ще я получиш...,но сама няма да можеш да си го простиш... Съвестта на човека е най-голямото наказание...
    Мъртва ... това е лесния път.. така правят слабаците ... избери трудния.. открии себе си .. имаш време ,но се спри с тия пубертетски истории .. казвам ти щЕ СЪЖАЛЯВАШ... след време ще останиш напълно сама ... никой няма да иска да бъде с момиче ,което са го "оправяли" всички...
    помисли над това... ,ако трябжа потърси помощ... направи го за себе си не за другите... !!!те няма да са вечни .. ,но ти да.. докато живееш ШЕ СТРАДАШ... тогава ще разбереш какво е да си истински МЪРТВА...когато останиш САМА...
  • Ха-ха.Това за баба ти беше най-смешно.Я стига,ходи да веселиш някой друг.Не знам какви са ти мотивите да пишеш подобни небивалици,но е откачено Може би ти харесва да скандализираш околните,да се почувстваш център на вниманието.Да ти се изредят хора,които те убеждават,че е лошо,че не постъпваш правилно-това май ти харесва.А,щом си толкова разкрепостена,кога ще минеш през нас?
  • Не вярвам това да е реално-би било ужасно за теб и хората около теб!
    Силно се надявам това да е художествена измислица
  • тъжно...не се заробвай на тъжните мисли... живей хубаво за да не съжаляваш,от депресии смисъл няма и аз го разбрах наскоро...
    а с мъжете около теб...търси онзи които те кара да си себе си ... а не защото просто трябва да има някой...а 35-годишните мъже избиват комплекси с 16-годишни,не бъди отдушник за комплексите на другите,защото ти ще се превърнеш в един такъв...Комплекс...
    незнам,опитай се да намериш смисъла на нещата които вършиш,тогава е мн по-красиво и по-добро...а добротата я има,мисля че си намерила сайта в които да видиш добротата...или реалността зависи на какъв разказ попаднеш...
    желая ти успех,аз също съм на 16 ,но вече не мисля от ,,тъмната страна на нещата''
Propuestas
: ??:??