9 ago 2019, 12:45

На фронта 

  Prosa » Otros
540 4 4
1 мин за четене

Вече трето десетилетие обстрелът не спира. Димът пълзи над изораното от снаряди поле и влиза през всяка пора. Цари оглушителна слепота.
Аз и моята нервна система сме залегнали зад стена от романи на Джон Гришам, очаквайки всеки момент прикритието ни да се срути от някой точен откос. Опитваме се да надвикаме уродливите звуци на война.
- Още колко мислиш, че ще продължи?!
Тя ме поглежда с напрегнато лице:
- Вечно! За теб не знам, но аз вече едва издържам!
- Винаги си била такава, стегни се, няма да им се даваме!
Нервна сълза на слабост се стича по грапавото й лице.
- Това нещо няма край, предпочитам да умра, отколкото...
До нас силно изтрещява поредната медийна бомба: "Гала гола на Малдивите". Тези нямат милост! Снишаваме се още по- ниско, но идва един момент, от който нататък по- ниско няма накъде. Тя изхлипва:
- По- добре моментална смърт...
- Да, разбрах, мре ти се! Престани и ми остави да се концентрирам...Повторен трясък, този път бомбата е ексклузивна: "Малина обича компот от праскови". Нервната ми система започва да вие като вълчица, не издържам и й прасвам един по мутрата. Тя ме поглежда през сълзи, след това неочаквано се изправя. Тутакси един откос от интервюта с политолози я шибва право през гърдите и тя пада с кървава пяна на уста.
Вече съм сам.
Макар да бяхме приятели, изпитвам гузно облекчение, че я няма. Така може би ще ми бъде по- лесно да издържа. Над главата ми изтрещява медийна мълния: "Свинското поскъпва шоково", а ехото отеква над всички хълмове.
Ще издържа!
"Непълнолетни пребиха учителя си по физическо"
Ще издържа, ще издържа, ще издържа!!!
"Партията на Слави ще бъде учредена на 5 октомври"
Те не знаят с кого си имат работа, но сега ще научат.  Сега ще разберат какво значи истински боен дух! Изправям се и изкрещявам срещу озъбениге дула:
- Ще издъ...


 

© Илиян Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Да, кошмарна среда! И аз се старая да оцелея в нея! Кураж и успех!
  • Иване!!!
    Само Ботев може да те разбере, братко по оръжие:

    “Тежко, тежко! Вино дайте!
    Пиян дано аз забравя
    туй, що, глупци, вий не знайте
    позор ли е или слава!”
  • Браво, идейно! Поздрав!
    На война е така, понякога загиват не само слабите и тези на предния фронт, но има и косвени жертви!
  • Е, друг ще те смени :=))
    Поздравявам те.
Propuestas
: ??:??