1 ago 2007, 23:40

На море с детската градина 

  Prosa
1129 0 12
 

На море с детската градина

( Първа част )


Представяте ли си? На море ще замина, но не забравяйте, че съм учителка в детската градина! Колко хубаво ще си изкарам! Тридесет деца, съвсем сама, до брега ще трябва да закарам. Тръгваме с влака София-Бургас, пожелайте ми на добър час! Защо пък тоз идиот спря влака сред полята?! Ето... разреваха се децата! Сега пък локомотивът се развалил, сигурно и машиниста се е понапил... Слава Богу, тръгнахме... едва по нивята не замръкнахме. Господи, това е престъпление, движим се с шест часа закъснение! През целия път малките лудяха, накрая се измориха и заспаха. Само две деца са будни, а вече сме в „Меден Рудник". Настана неземно щастие за нас, напикани, по патофи слизаме на гарата в Бургас! Тригодишните ме следват плътно, без гащи и увити със завивка, вече ми мирише на море и активна почивка!

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря ти, Романтичке!
  • Сладурски разказчета!
    Браво, Мими!
  • Хайде и продължението идва !
  • Липсваше ми!!!
  • Определено се "отпуши" след толкова мълчание!
  • Всичко е много хубаво, но все пак предлагам на уважаваната от нас авторка да замени "Меден рудник" с "П.Р.Славейков".
    Очаквам с нетърпение продължението, а междувременно ще се оглеждам за групата.
  • На мен на друго
    Защо сама тръгна Миме?

    Поздрав и усмивка.

  • Поздрав, Мими! С този диапазон от 42 до 88... Пет октави и приблизително 3/4... нота. Хубаво го пееш...
  • Ша гоня Миаля !
  • Що шеш в Меден Рудник от София за Бургас, бе чадо???
  • Благодаря ти, Нина!
  • Хаха, много ме забавляват твоите кратки разказчета )
Propuestas
: ??:??