12 mar 2020, 9:20

На_здраве 

  Prosa » Otros
599 1 4
1 мин за четене

 

Всяко минало си има лице. Не знам дали си виждал лицето на своето! Днес те виждам за пръв път. Кое виждам първо ли? Ами... Предполагам, че искаш да знаеш повече и от кокошката за яйцето, и не се прави, че яйцето, онова от което започва живота ти, същото, със счупената черупка, със сивеещата си белота не ти е по-мило от...

 

Е, щом си рекъл, нека е на здраве! Макар здравето да е тема за друг разговор, може би е добре да минем поне покрай заглавието й. Повечето хора не обичат ситните букви. Някак сиромашки им изглеждат. Падат си по голямото и шумното. Голямото е проблем на малкото място и на тясната кожа. Като се развърти, все по нечии кокалчета стъпва, ама като не стоят на един крак онези, дето блатото им все е до шия... Как да не ги настъпиш?!

 

Ааа, лицето... Чакай, че се обърках. Лицето си има минало. Това е лесно. Като се видиш ясно, нали ти е ясно, че дъното е над главата ти, петлите са вдигнали Слънцето, а Луната е замела снощните ти неволи при онзиденшните. Деменцията на новопридобитата зрителна памет на всичкото отгоре се оказа и глуха, и няма.

 

Е, какво си ме зяпнал? Няма ли да викнеш поне по още едно? За свое здраве? Няма няма! Викай! Какво като гласът ти е ръждясал. Дай ушите! За едно мезе стават. Кесията си я дръж. От жив човек пари на сила не вземам, а твоите... Сами ще дойдат при мен.

© Лина - Светлана Караколева Todos los derechos reservados

"Рошавата сврака" беше крайпътна кръчма, която се пълнеше вечер. Шарени хора се срещаха там. Пътят беше натоварен.
Рошавата сврака стана любимото свърталище на нинджите от клана „Гъди Мъди“ известни със своето чувство за хумор.
Някак магически всички, които попадаха на техни сбирки, се връщаха отнов ...
  947 
Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??