24 jul 2008, 7:21

Намерени сме... 

  Prosa » Otros
1124 0 9
 

       Намерени сме...

 

       Привечер... на брега на морето...

       Слънчевите отблясъци играят по скалите. Гонят се с вятъра и закачливо премигват в очите ни. Водната дантела се разбива на малки перли и усещаме по кожата си само свежото й докосване... Погледите ни потъват в синьото и то се разлива по всичките ни клетки... Морските тайни проникват чрез пръстите без да се разкриват, но с внушението, че сме част от нещо истинско... Вятърът разбърква косите, смесва се със загадъчния шум на водата и забързаните сърдечни импулси... Като че ли ни пронизват огнените езици на напиращия залез... И изкушението да се смесим с водната шир набъбва до оня предел, където всъщност всичко е без граници... Мълчанието обединява мислите ни и тогава усещането за близост е съизмеримо само с Вселенския закон за единството... Намерени сме...

 

 

© Павлина Петрова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Когато описват морето.. стоя и чета...

    Браво!
  • Павли, разкошно е!!!
    Точно такова е усещането ми привечер на брега на морето...
    Всяко изречение преживях отново.
    Там, на скалите в Ахтопол... до фара...
    Там посрещах луната и усещах точно това - "Вселенския закон за единството..."
    Благодаря ти, мило момиче!!!
    Напълви ми душата!!!
  • Уважаема Павли, за пореден път ти благодаря за корекциите.
    Днес отново прочетох статията на първа страница на сайта и
    правя всичко възможно да допускам по-малко грешки.
    Безкрайно уважавам труда на целия екип и ви благодаря от сърце
    за всичко. Желая много успехи на вас и всички автори.
    За мен този сайт означава много и вашите коментари - също.
    С уважение Гинка Косева.
  • Благодаря ти, Павли!
  • Видях тази прелестна картина, изживях я с вас - благодаря! Поздравления, Павли!!!
  • Ах...Прекрасна картина се появи пред очите ми, успях да се вмъкна и в ролатя на лирическата Само дето липсва втори човек при мене...Но не е виновен разказа, а действителността...Както и да е...Размечтах се и аз за един плаж и за тези сини тайни...Искам...
  • само там...

    !!!*
  • Чудесна импресия,въздействаща!Събуди толкова спомени у мен...Поздрав!
  • Намерени сме...
    Чудесно е усещането, Павли.
Propuestas
: ??:??