6 mar 2020, 12:02  

Научи ме 

  Prosa » Erotica, Otros
1105 7 36

Obra no adecuada para menores de 18 años

1 мин за четене

Лолита съм. Твоята Лолита...

Покажи ми се, за да изпитам любопитство към забраненото. 

Похити ме,  за да се изправя пред страха от неизвестното. 

Хвани ръката ми и мини с нея по цялата азбука на анатомията си. 

Плъзни се в мислите ми и еякулирай в сърцето ми, за да затъна в блатото на зависимостите. 

Разкъсай ципата на девствените ми сънища,  за да ме подготвиш за страстта. 

Накарай ме поне веднъж да се разболея от ревност. 

Наказвай ме в ъгъла на безразличието си.

Насилвай ме,  за да се науча да разпознавам омразата, предизвикана от любов.

Люлей ме, докато заспивам и остани буден до мен в най-неудобната поза, за да остане цяла последната нишка, която ме свързва с детството. 

Плачи в скута ми, за да пробудиш майчинското в мен и ми се давай по малко, за да настървиш звяра. 

Завържи очите ми,  за да изостриш инстинкта ми на ловец и ме замеряй с чужди вини,  за да прогледна през очите на жертва.

Разхождай ме вързана на каишка,  за да опитам от унижението и ми позволи да жонглирам със сърцето ти, за да се опияня от чувството,  че съм нечий палач...а после разтвори длани и ме пусни.

Искам да се изправя пред любовта пълнолетна. 

 

© Ирина Колева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Каквото са показали вибрациите на думите, това е, Силви И каквото е скрито зад тях пак си го видяла 🌸

    Петък вечер мина
    Няма мъже, жени. Има ванилия и мускус, Петър
    Драго ми е, хай!
  • Четеш, като едновременно мъркаш от вълнение и се мяташ напред-назад в две крайности. А там някъде забулено зад крайностите се крие същността на фината човешката простота - да намери любов. Така го почувствах зад думите. Финалът е прекрасен.
  • Добър вечер! Петък вечер. Добрите споразумения движат света. Не гравитацията. 😆 Хареса ми, стига с тази “ванила” вече, ние мъже ли сме тук, или, ама ха ма...
  • Да. Зрелостничка.
    Добър вечер, Петър!
  • Какво коментирате тук вие, а? Ами, че тя си е пълнолетна. 😆👍
  • И ние те гушкаме..
    Аз пък ти желая разказа, в каквато форма и по което време ти хареса 🙈🙈
    И непременно..сутринта два кроасана.
    Много ми хареса. 🌸🌺
  • Денииии, защо издаваш, бе братче 🤔😁💋

    Майтапа настрана. В горенаписаното няма никаква спойка. Няма любов, нито обязаности. Има меню настройки и едно добро, по моему, споразумение, а аз обожавам добрите споразумения. Това исках да предам.
    Сигурно е можело да го напиша и по друг начин, но честно да си призная, хич не ми идва наум как
    Гушкам ви 🌸
  • Оф, знам.
    Стават недоразумения. Не искам да виждам никой да си вдига нервите покрай мен. Когато сме заедно, имам предвид. В компания.
    Както и да е. Пийте по едно и хубава вечер да имате и двамата 🍻
  • Спокойна нощ Ви желая! )))
  • Това е сайт за поети, писатели, фотографи и т.н. Коментират се творби. Не "докладвам" никого и нищо просто никой тук не си развява личния живот. Приятна вечер! Само да си я изтрила, Целувчице! Гореспоменатият коментар няма връзка с творбата ти.
  • Наде, Ивелин, моля ви. Става ми тъжно така.
    Няма смисъл.
    Вярно, че са ми малко апачик работите и мога да изтрия публикацията, ама аз имам и други такива
    Защо да си вдигаме нервите за нищо?
    Както казва Леополд котаракът: хайде да бъдем приятели💞
  • Госпожо, Ангелова! Обърнете внимание, че публикацията е отбелязана като неподходяща за лица над 18 години. Докладвайте коментара ми на модераторите ако обичате!
  • Господин Върбанов, такива истории се споделят в други сайтове, не тук!
  • Иринче..винаги ми е интересно да те “чета”.
    Женска работа.. женски фантазии..🌞❤️🌸💐
  • Добре! )))
    Никога не съм съжителствал с жена! Всичките ми връзки са били с НЕЧИИ жени, които са получавали от мен точно това което си написала, защото благоверните им, не са го давали по една или друга причина. С тези жени ме е свързвала единствено животинската похот, с тях сме диаметрално различни. Колкото повече им давам от себе , толкова и се отдалечават ... докато идва мига, в който започвам да се чувствам като ковра на повикване и всичко приключва. Във всяка жена дреме ковра, която иска любимият ѝ да се държи с нея като мръсник, когато са интимни, да я разчеква и обезводнява с възбуди и оргазми ... все едно е чужда ... Ако мъжете го осъзнаваха, никога през живота си нямаше да имам щастието да се любя с жени по този истински начин ... Жените също са толкова слепи, защото малко от тях осъзнават, че само коврата на Краля е Кралица))) Та затова те питах за спойката, щото без нея, горенаписаното ще е нещо което ще умре бързо ... и ще е за сметка на някой от двамата ...
  • Отплесвайте се, на мен ми е драго
    Не знам дали истината се ражда в спора, но в един приятен разговор със сигурност 👍
    Нали за това сме тук, все пак. Да общуваме 🌸
  • Припомни ми една песен, която вече не мога да слушам "Два галеба бела". Много просто - любовта, опита, болката, приятелството.
  • Изхождайки от съдържанието на красивите ти думи горе и моя коментар. Каква би била спойката, която може да свърже две катастрофирали вече души с белези от стари рани, защото като такива, те ще са предубедени и малко или много ще поглеждат през рамо назад ... вече знаем, че поривите на плътта са недостатъчни и трябва още нещо, което да балансира отношенията, за да не се превърне двойката в роб и господар. Общи интереси, работа, хоби ... Какво е според теб? )))
    За да не цвъкам коментари като на конвейер, цъкам това, което изкопах от минали години, сетих се за него преди малко:
    Два гълъба видях на асфалта,
    единия прегазен ...
    другият надвесен над него,
    не трепва,
    не смее да отвори очи ...
    Не посмях да ги снимам, затова го разказвам ...
  • Някои индивиди не се различават поведенчески от гибоните, хиените, или вълците, но няма животно, което лъже, сплетничи, злобее...И изоставя поколението си. Не ограниченията са причина, а липсата на такива. И къде останаха добротата, емпатията, разумът, любовта...Хора, или човеци? Отплеснах се, Целувчице, извинявай!
  • Любовта е пълноклетна
  • Явно е, че няма как да се избегне болката. Сърцето понякога тъгува цял живот.
    А и лесни/безболезнени уроци или обучения, така да ги наречем, няма.
    Няма и как да знаем кого допускаме до себе си и често грешим. Ама то това не пречи с едно избухване на тиган по главата, да поправим тази грешцица (образно казано)
    Така, де. Малко хард са нещата тук, но ако хипотетично погледнем на тях като вид обучение мисля, че биха спестили много неприятни изненади.
    Питай сега
  • Не! Това не са игрички, а естествен повик на душата и плътта, който сме се научили да потискаме в угода на обществените норми, подчинени на религии, диктатури и какво ли още не ... Изкореняват го от нас първо родителите ни, а после ние по-навик сами ... Малцина носят тези инстинкти в себе днес, затова и рядко срещат себеподобни ... Не сме били по различни от вълците, гълъбите, гибоните и много други животни, които едва след като се огледат, нахапят, подушат, вкусят ... решават да се съешат, защото вече знаят какво представляват ... Затова и тези животни остават заедно до края на своя живот!
    "Търпя го цял живот заради децата ..." Ами ще го търпи, като е нямала хабер какво животно пуска между бедрата си да я заплоди ...
    Това е най-истинското нещо, което съм чел, Ирина!
    После ще те питам нещо тук! )))
  • Не надценявай бащите
    И аз ...се изтеглям.
  • Приказката само започва вечер...
    И се изтеглям, че стана един чат... С интерес следен от БГ Мамите...
  • Ей това е приказка!
  • О, грешка!
    Написал съм "вече" и съм изпуснал "р"...
  • Сигурна съм, че не е само 'вече'...
  • Охо, вече мислят за мен...
    А японките са хубави като жени, ама на откриването на Олимпиадите показват мацки...
  • Намирам японките за най-женствените, върховни и истински жени от всички на света, но няма как да знам, всъщност
    А това, когато го публикувах, се сетих за теб, Георги. За това, за което "поспорихме"
    Плюшените мечета и бонбонени облачета само на емотикон 😊
  • В Япония готвят японки за откриването. А японките са хубави само като жени.
  • Спортувам, сенсей - гонене на Фата моргана, с метла. Жалко, че май ще отменят олимпиадата.
  • Браво!
    Ето какво си мислели жените... Пък ние смятаме - цветя и рози, усмихнати облачета и пембени мечти...
    Надя,
    не ни разваляй миражите!
  • А, не бе
  • Докато се подготвиш...И те връщат в подготвителното...
  • Абе, игрички, игрички...уроците подготвят.
    Само, че няма как да стане, реално. Да знаеш от самото начало какво може да ти причини животът. Можем само да се надяваме да са от лесните уроци, но кой ти мисли за това, когато е млад
    Хумберт ли?😁OMG е 💗
  • Това, което някой ще направи, или не с, (за нас), няма нищо общо със зрелостта. Съзряваме едва тогава, когато осъзнаем, какво ( кого) не бива да си причиняваме ние самите. Останалото са игрички. П. П. Много харесвам Джереми Айрънс!
Propuestas
: ??:??