28 dic 2008, 23:10

Не е нужно да си сам, за да си самотен 

  Prosa » Otros
1281 0 4
2 мин за четене

Заобиколена съм от хора. Много хора. И всеки се опитва да се меси в живота ми. Да ми дава ненужни съвети и непрестанно да се стреми да ме променя по негови разбирания.

 

Аз не съм ничия пионка. Не съм била, няма и да бъда.

 

Не че не ме разбират. Аз не съм готова да бъда разбрана. Не съм готова да се изправя срещу толкова много обвинителни погледи, които крещят в лицето ми „Казах ти”. Разбира се, че казваха. И аз слушах, но какво да правя когато сърцето действа вместо мен. Какво да правя когато знам, че ако не го послушам след време ще се чудя дали съм постъпила правилно или съм сгрешила.

Не бих могла да знам. А и не искам. Животът трябва да остане загадка, иначе не бихме могли да продължим. Не бихме могли да му се радваме или да ни боли така както сега. Бихме се обезличили. Животът е толкова прекрасен колкото сами си го направим.

 

Не ме е страх да продължа. Не ме е страх да преглътна и този път сълзите, упреците и болката. Страх ме е, че отново ще остана неразбрана и сама..

Че всички в стремежа си да ме поучават са забравили, че и аз съм човек, и аз имам чувства, че не съм робот.

 

Не съм сама, но съм самотна и искам да повярвам, че всичко е само в резултат на моят пубертет. Че не съм по-различна от всички вас и че някой ден ще намеря човека с главно Ч, който ще ме разбира и  с който ще бъда себе си.

 

Ще последвам сърцето ми, без значение къде ще ме отведе!!! Няма да поглеждам назад и няма да се замислям!

 

Никога няма да се откажа...

Никога няма да се предам...

 

Защото просто искам да бъда обичана…

© Марина Петрова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • трогателно истинскa
  • Напълно подкрепям Даша.Знаеш ли,като че ли няма млад човек,сгрешил,в следствие на това,че е послушал съветите на по-възрастните.Всички грешки при младите хора произлизат от това:"всеки се опитва да се меси в живота ми.Да ми дава ненужни съвети и да се стреми да ме промени".Мисля,че родителите и роднините не са "всеки"и как точно преценяваш,че съветите са ненужни.Вслушвай се,просто не знаеш кога ще ти са наистина нужни.Желая ти повече мъдрост и весели дни.
  • Добре.
  • Да си самотен сред много хора е много по-тежко, защото значи, че си неразбран. Бих искала да ти помогна без да те поучавам, не зная дали обичаш мъдрости, но има една китайска, която казва: "Умният човек се учи от грешките на другите, глупавият - от собствените си." Безсмислено и тъжно е да изживееш живота си в откриване на топлата вода, просто защото други вече са направили това. Има истини, които нямат нужда от доказване, а е по-добре да се приемат. Да бъдем обичани от човек с главно "Ч" искаме всички, на всяка възраст. И го търсим всички. Но има места и ситуации, където не можем да го намерим (аксиома). Присъщо е на младите да грешат. Тъжно е, жестоко е, когато грешките са непоправими, когато могат да объркат целия живот. Дано не те раздразни това, което ти пиша, но го правя с най-добри чувства, защото имам горчив опит зад гърба си. Може би няма да сгрешиш ако понякога се вслушаш в думите на възрастни хора, които те обичат. Те не биха могли да ти желаят злото и може би понякога са прави. А когато грешката е сторена, най-безсмисленото нещо е "Казвах ти".
    Тъжен е този вик на младата ти душа, но е трогателно истински.
    Поздрав и успех в живота. Дано да бъдеш много обичана. Все пак не забравяй, че за да бъдеш обичана от Човек, почти задължително е и ти да бъдеш Човек.

Propuestas
: ??:??