31 may 2011, 16:05

Никога повече 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
969 0 7
1 мин за четене

 

О, аз няма да оставя следи след себе си. Ще се стека по теб като дъждът по кожата ти. Няма да ме има повече в сърцето ти. Няма да си спомняш лицето ми. Парфюмът ми ще изчезна от възглавницата ти. Целувките, с които те белязах като мой, ще се стопят. Нашата песен вече ще е просто песен, даже леко ще те дразни. Общите ни снимки ще изгубят част от себе си – моята част. Скоро ще намериш резервния ключ, който ми беше дал. Ще ти върнат писмата, които ми изпращаше – несъществуващ получател. За приятелите ти ще бъда напълно непозната. Страстта ти към мен ще се превърне в страст по ново хоби. Кучето ти ще лае по мен, ако случайно се срещнем на улицата, а ти дори няма да ме поглеждаш. Ръцете ти ще забравят къде обичам да ме докосваш. Подаръците, които ти правех, ще станат ненужни и скоро ще ги изхвърлиш. Думите, които пазеше само за мен, погледите, които ми отправяше, когато ревнуваше, жестовете, с които ме успокояваше, ще ти станат непривични. Ще намразиш капучиното, което заобича заради мен, както и пандите. Отново ще започнеш да пушиш да се храниш с боклуци. Ще забравиш колко вкусно ти беше моето тирамису. Местата, на които ходехме само двамата, отново ще започнат да те привличат със своята непознатост.

 Да, аз няма да оставя следи след себе си. Никога нищо няма да ти напомни отново за мен. Ще изсмуча всеки спомен за себе си. И след мен ще остане само празнотата, по-голяма от сърцето ти. И неистовата нужда да я запълниш.

© Ани Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • такъв е животът!
    хареса ми!
  • Благодаря ти, Ини
  • Много е хубаво, хареса ми
  • Добре де, аз ще те науча. Но после искам поне да го опитам!
  • Геррда, така ли изглежда? Не ми е хрумвало. По-скоро исках да звучи сякаш той ще ме иска. Но то май е същото?
    Тошко, стига да се науча да го правя.
  • "...И неистовата нужда да я запълниш."... с нещо повече
    Така е написано
    Като се "отказваш", защо остава привкус, че всъщност искаш
    Или е търсен ефект?
  • Искам и аз от тирамисуто. Пък.
Propuestas
: ??:??