14 oct 2020, 22:03

Новичок 

  Prosa » Otros
356 1 3
1 мин за четене

  Реших да се се позанимая с нашумелия напоследък новичок и неговите свойства. На първо място, „новичок“ се римува с „казачок“, така че няма никакво съмнение какъв е произходът му. На второ място, толкова народ го погълна и оцеля, че любопитството ми се разпали и реших и аз да пробвам от тази руска тинктура на ненастъпилата смърт. Снабдих се с 200 милилитра чист новичок, предназначен за оръжейни търговци и двойни агенти. Мечка страх-мен не страх.  

  На вкус беше като киснати в белина чорапи на мотокарист. Усетих и мирис на диви лешници, престояли две седмици в премиерско шкафче. Реколта 2019-та -2020-та, южен склон, ронлива почва, наситено, плътно тяло и послевкус на тапети за баня. Трябваше да разредя с чай, но ще знам за другия път.  Макар да бях в пълно съзнание, виждах миражи: видях Емилиян Гебрев, хванат под ръка с Навални, да засаждат черешово дръвче в Кресненското дефиле. Володя Путин им точи мотиките, като същевременно пръска против вишневи хоботници. За несведущите, вишневият хоботник е вредител, който не пълзи само по вишни, а и по череши, демек – двоен агент. Смърт мръсна да бъдИ за такива! …Момент, виждам и някакви изписани букви…зачитам: „Поради замърсяване на партидата, Вашият новичок е безвреден. Моля, единствено избягвайте да карате тежки машини поради възможно замайване! Извиняваме се за неудобството!“ ААА, няма да се разберем така! Искам си здравословните усложнения, искам някой да обяви икономически санкции заради мен, иначе за какво съм живял. Ще направя рекламация при президента Радев, той знае къде да предаде. А следващият „новичок“ ще си го поръчам от „Отровното трио“ - дано са отровни не само на думи.

© Илиян Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??