9 jun 2015, 21:02

НСР 

  Prosa
573 0 2
5 мин за четене

Течала шестата година от 100-годишното управление на Генералисимусът - Вождът на България. От другата страна на световният океан, неговият чернокож брат- цар на бледоликите кравари бил на важна среща. Среща на която щяла се реши съдбата на земята, марс, юпитер и изобщо на вселената. При него, на крака е дошла, самата тя! Безалтернативният дипломат, носителят на няколко награди от олимпиади по руски език,активната комсомолка,завеждаща агитация и пропаганда във факултетния комитет, завършилата физика в лайпцският университет Карл Маркс и осиновила пингвин! Анжелика Шмеркел.
- На какво смърди тук?- попитал черният вожд.
- На мен- отговорила Анджелика- никога не ползвам парфюм. Също така не мога да танцувам и рядко се потя, осведомила го тя. Като млада другите танцуваха, а аз набивах ядки. Знаеш ли, черни вожде на бледоликите кравари, знаеш ли какво си купих с първите 4.5 марки които изкарах? Купих си Дюнер!
- А аз си купих саска- отговорил черният вожд на белите хора- разпових я и я натъпках в лулата на мира. Сетне седнахме с един приятел на който дължах солидна сума пари да я изпушим. Чак после му взех скалпа. Забелязал съм, любезна ми Анджелика- продължил той, че най- лесно се взима скалпа на човек който току що е пушил с теб лулата на мира. Той е така един такъв омиротворен и съвсем хич не се противи. Трябва да накарам моите поданици в Холивуд да направят един филм по тази тема. А кой ти е любимият филм, Анджелика?
- Далече от Африка- отговорила тя
- Виж ти, и моят е същият! Кафе?
- Шварц, моля, без мляко..
- Джон, две кафета, провикнал се черният вожд, едното еспресо с много мляко, другото шварц.
-И така- започнала Анджелика- снимат ни, трябва да си говорим за нещо. То всичко е ясно, но все пак, за пред публиката.
Дългият Джон донесъл кафето, усмихнал се накриво и отстъпил заднишком.
-Тоя рептил откъде го намерихте- попитала Анджелика- прилича на недокърмен кон.
- Той е ветеран от Виетнам. Затова мяза на непоръбен. От бомбите е. Дишал е обеднен уран и пушил канабис, затова лицето му е така, като чайник. Та В моят екип от посветени вождове, драга ми Анджелика, има седем напълно побъркани, петнайсет луди, трима ненормални, двайсет и пет откровени идиота и един умопомрачен. Става дума за Джон Склери, или просто дългият Джон. Те тоя дето ни сервира. Също не броя стотината зомбирани, които ни помагат при приготвянето на молитвената закуска, когато отправяме молитви към нашият бог- луцифер. Но аз искам да си поговорим за нещо конкретно.
- И какво е то- сърбайки попитала фрау Шмеркел
- От ЦРУ се интересуват от един субект. Странен едър екземпляр трополящ в източна европа. В една турска провинция. Тоест бъдеща такава. Сега го гласим как да стане точно.
-Сещам се. Като го видя всеки път ме прегръща, сякаш иска да ми строши костите и се хили като ряпа.
- Всъщност го сравняват с тиква. Вие яла ли сте тиква, любезна ми Анджелика?
- Перке бе джанъм? Не съм сигурна, да си призная. Мисля, че съм яла като малка в ГДР.

Тук се намесила преводачката, като пита мисис Анджелика, какво е това- джанъм..След кратки разяснения, разбира, че това е турцизъм в немският език, означаващ нещо което така и не можаха да се разберат какво.

- Та този, Тиквата, го наблюдаваме- продължи черният цар. Свръх нарцистичен субект тенесист и футболист при това 150 килограмов.
-Вие си го избрахте такъв- подметна Шмеркел, сръбвайки глътка кафе.
-Тази държава е доста странна, Шмеркел, прекрасна моя! Който е бил в България ,вече не се смее в цирка. В тази китна държава, преди да откачат, доста хора си откачат радиаторите. Това може да послужи на медицината изобщо, като пръв сигнал, че индивидът се кани да откачи. Там национален герой е някой си Азис, от нашите е, някой си Бай Ставри, всички много се страхуват от него и главни коментатори и въобще хора дето им се чува думата са хора с никнейм-Пентагончев и някакъв си Бай Курти. Там сиромасите бичат на три смени и колкото повече работиш, толкоз си по беден, драга моя. Там нещата са наопъки и ние сега ги наблюдаваме. Техният челен опит, тяхното ноухау ще ни послужи да внедрим този модел при нас. Хората стават тихи и трудолюбиви като пчеличките. Сегиз тогиз им вземаш меда и те почва отначало и с нов хъс. Почти не се хранят, на лекари не ходят, като ще се мре, просто си мрат. Системата не се натоварва. Плащат всичко каквото им кажеш. Ако някой от тях прояви непослушание, несъгласие, те сами го смазват и оплюват. Ние няма нужда дори да се намесим. Въобще това общество за нас е перфектният бъдещ модел на управление на света. Наскоро си вдигнаха и паметник на техен велик цар от миналото. Самуил. Неговите войни навремето били ослепени, избодени им били очите от някакъв гръцки цар, та Самуил страдал и плакал за тях. И знаете ли, драга, какво сториха българите? Ами дигнали паметника, сложили му светещи очи и сетне ги изболи. Такива хора ни трябват, мила! Такива поданици, не мислите ли?
- Въодушевена съм- възкликнала Шмеркел! Бъдещето се проясни. Беше ми замирисало на ядрена война. Но сега, ако направим хората по света, като тези в България, нещата ще се оправят. Първо ще го внедрим в Русия и Гърция, че са по бунтовни , а сетне навсякъде. Това ли е новият ред за който бръщолевеше дъртият рептил G.W.B. навремето?

- Точно това е, миличка! И аз бях решил, че света свършва, и нагласих 100 литра огнена вода в мазата, да не посрещна радиоактивният облак трезвен, но сега, след мониторинга на тази опитна държава, вдянах плана. Там му викат – Ран-Ът. Местните все си викат- Те западът ще ни ранът , няма да ни оставят. Та оттам иде май. Ще ги храним, какво да ги правим. Силните трябва да носят слабите, Анджелика. Затова, ние , зидарите на новият ред, ще изидаме тази система, и като направим всички слаби, ще почнем да ги носим. Нали и това е девизът ни. Да носим слабите! Те ще отслабнат и ще станат като скелети, и като умрат от глад, ние ще носим труповете им.
- Ами да идем да го отпразнуваме тогава!
- Да идем- рекъл черният цар и като станал, подхванал мисис Шмеркел през тлъстата ръчица и сред смях и веселие двамата се понесли към мазето, където посред черепи, кости и огнена вода, отпразнували успешното зачеване на новият световен ред.

© Лебовски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Алегориите са доста прозрачни... хе, хе, лошото е, че е истина, мамка му!
  • Точно в десетката! Ама много малко хора я виждат...
    Поздрави, Лебовски!
Propuestas
: ??:??