15 nov 2024, 20:02

Обущарят Шолц врасплох 

  Prosa » Reseñas, análisis, articúlos de critica, Otros
105 5 3

Obra no adecuada para menores de 18 años

Мазникът Шолц се натегна на Путин в едночасов телефонен разговор, иницииран от самия Шолц. Какво да се прави, налага се немското чучело да прибегне до лизане на д-та, за да има теоретичен шанс да запази поста си. Но няма да го огрее. Големият бял баща от Вашингтон, когото Силвестър Сталоун сравни с митичен герой, както и с Джордж Вашингтон, ще бутне като кегли Шолц, Макрон и сие, седяли на голямата Байдънова трапеза. Ще ги завре в онова кучешко място, дето слънце никога не огрява. Зеленски и Подоляк гледат все по-мрачно с наближаването на 21 януари, в предчувствие за най-лошото. А на мен ми е радостно на душата, защото се задава траен мир и то в предверието на рождения ми ден.

© Младен Мисана Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Дано се окажеш добър пророк, Младене!
    И аз бях много радостна от победата на Тръмп в изборите, но виждам, че слугите на злото не са се отказали от пъклените си планове.
    Моля се Бог да ги спре, защото за Него няма нищо невъзможно, Той е Всемогъщ!
  • Важно е да бутне Урсула!
  • Най- слабата от векове Европа.
    Чудя се какво правим още в съюза ѝ, за който плащаме в пъти повече пари за членство, отколкото получаваме.
    Последният мохикан на Европа е Виктор Орбан. И за съжаление на еврозелките, не е пожарникар.
    Е, да! Пари има, но ги ограбват партиите от статуквото! И ги раздават на своите.
    Елементарно! Защото друго и без това не могат.
Propuestas
: ??:??