29 abr 2021, 15:34

Объркани горчилки 

  Prosa » De humor
244 3 15

- Гръбначният стълб на болния беше разположен хоризонтално и единствен хирургът оправи положението като завъртя рентгеновата снимка...

-   „Кредит инвест” –„Воистину инвест”...

-   По-рано беше друго времето – като кажеш „Шест и половина...” А сега какво? Осем и двадесет...  Ха... И още я чакам…

-    Падежи има още в езика ни – „майка” е родителен, „баща” в творителен...

-    Тясна специализация в медицината – три сестри бият инжекция. Едната знае как, другата къде, третата – кога...

-    Във връзка в енергетическия кризис НС постанови снегът в планините да се разтопи на 30 април...

-    Учете еврейски език – най-полезен в Рая. За Ада не се безспокойте – български си знаем...

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • В последното изречение видях дума със силна интерференция (има такова чудо и във филологиите, не само във физиката) от руски език. Познайте коя...
  • Благодаря, Румяна, Дон!
  • Поздрави на всички измислители и коментатори!
  • А-а, ама има още падежи, бате Георги... Денят беше именителен. Аз на нея предложен, тя на мен дателен и нощта стана творителен. И сега защо да съм винителен, че тя е в родителен? Поздрави!
  • Благодаря, Фусков!
    Виж в "Моята библиотека" - "Пестеливи разкази". Другата седмица ще пусна нови тук.
  • Попадал съм на една поредица, свръхкъси разкази, тия твоите ще печелят всеки път...
  • Благодаря, Валентине!
    Абе, ти си знаеш по-добре...
  • Благодаря, Скитнице!
  • така е- един ден ад и после цял живот- рахат..локум имам предвид
  • Дори и през усмивката нагарча...
  • Благодаря, Красе, Лина!
    Има Рай и Ад - всички мъже знаят какво е преди брака и след това...
  • Харесах! 🍀
  • Няма ад и рай, господар и роб, начало и край... стига си обърквал хората, повече от това не може да се объркат Има горчива истина, хубаво ти е заглавието!
  • Благодаря, Петре!
    За Ада виж "Чистилището плюс Ада и Рая. Тук или в "Моята библиотека". Пътепис.
  • Само да попитам за АДА, сега като няма Профкомитет, да си носим ли дърва за огъня под казана и кой ще раздава дървата отвън..
Propuestas
: ??:??