29 may 2024, 16:45

Оферта 

  Prosa » De humor
136 1 1
1 мин за четене

Пак и идват избори и пак ще започнат чуденките, как така бедните са на страната на лошите? Все едно не сме чували за Робин Худ или за хайдутите закрилници! Лошият няма какво да вземе от бедния. За сметка на това може да го купи евтино.Ще му купи крава, та да може да го посреща със сирене и кашкавал. Що се отнася до авторитарната власт, тя е удобна персонификация на власта. Бай Тошо направи онова ... Бат Бойко забрани това... Знаеш към кого да се обърнеш без тежката бюрокрация. По оперативно е. Никой не помни и не обича наместници, регенти и сглобки.  Народецът предпочита да си има стопанин, който да го дои и стриже, вместо да го ръфат вълци от всякъде. В човека който може да си позволи какво ли не има чар. Чичо от село като каже в кръчмата: "Тиа що нещо откраднаа.."  Не се разбира възхищава ли се или се възмущава. Преклонението пред силния ни е наследство .  И до днес има фенове и на Наполеон и на Хитлер и Сталин... на Франко и на Пиночет. Та и на Живков! Сега мечтаем за наш си Урбан, Ердоган или Путин. И кандидатите ги имаме... Така де, трябва да има ред! Да се знае кой може да краде и колко! Европейски стандарт! Пътуването към Европа ще се осъществи  поне за 17 човека. Ще си живуркат в Европата с европейски заплати. Казват така партиите им се отървавали от тях. Това си е идея за партия "Аванти" да се отърве от доживотния си лидер! Мечтиии...Няма как да стане! Кординаторите задигнаха торбите кеш а пиарите ги разправят едни....Купуването на гласове  било престъпление!  Чакат ни гигантски пенсии и заплати. Ще летим до Луната...Ами това: Щели да спрат кражбите! Кой ще се записва в партия, ще гласува и ще се домогва до власта тогава.Така не се втвърдява ядро. Все едно да агитираш някой да стане музикант с обещание,че ще забраниш музиката в заведенията!

Мечтите за седващия тираж, а засега това:Някой да дава 200 лв за гласа ми?Все пак прилична  сума. Освободена от данъци и скрита от жената

© Слав Коруба Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Не на страната на лошите, а на по-малко лошите. Добри няма. То и по-малко няма, само са по-прикрити. До изборите
Propuestas
: ??:??