19 feb 2014, 0:13

Огън и вода ме разделят 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
531 0 0

Огън и вода ме разделят.

Скорпионът и стрелецът на живота ми. Те ме съпровождат по всяко време и навсякъде. Стоят на другия край на леглото ми, щом стана рано сутрин, вървят до мен, когато се прибирам късно вечер.  Ден и нощ обитават мислите ми, а щом нещата се усложнят, преминават в реални образи на подсъзнанието ми.

Всяка минута съм разпокъсана от две неразделни неща. Огънят в сърцето ми и леда в погледа ми. Обичам с най-силната любов, но гледам... гледам с несломима студенина. В очите ми се изписва безчувствие. Единият остави една дълбока душевна рана със своята отрова, а другият завладя ума ми, хвърляйки стрели.  Коя съм аз, след всичко?

Четири стъпки оставиха следи завинаги в моята раздрана душа.  Разчлениха я на две. Кого обичам всъщност?

В океан от пламъци стоя и се боря за спасението си тежко. Огънят и водата не вървят заедно. Времето тече, не мога аз да се избавя от вечната отрова. А стрелите не ще мога да извадя, заклещени са там. Огънят и водата не са съвместими. Те те унищожават бавно. Мъката е неизбавима. Не се забърквай с тях.

© Астрал Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??