26 ago 2021, 22:44

Осъзнатото 

  Prosa » Otros
1054 2 7

През годините от моя не дълъг житейски опит, преживях множество загуби, които са ме карали да изпитвам безсилие, болка, рутина..
Но какво от това ?
Всеки ден, всеки човек преживява същото. Не ни трябва реалити, за да разберем че живеем в "Сървайвър".
Може би ще прозвучи нелепо, но съм благодарна, защото дори и сред отломки от разруха, намирам нещо стойностно, което ми носи щастие.
Намирам щастието, в хората с които ежедневно общувам, защото тези единици, не са просто уникални, те са единствени.
Намирам щастие в редовете, които вечер пиша.
Намирам зрънце щастие, дори и в трудностите, с които се сблъсквам.
Трудно е да се фокусираш над нещо, друго, когато паднеш на земята, обаче по ирония на обстоятелствата точно там, като с магнит съдбата е събрала най-съкровенните неща.
Далеч не съм оптимист, нито съм лекомислено настроена. 
Просто съм човек, вярвам че с отварянето на очите, е нужно да отворим и съзнанието си, за нови хоризонти, извън материалното и повърхностното, за да видим вечното.

© Надежда Максимова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Страданието изгражда!
  • Промяната и прогреса се случват често в тъмнината, под въздействието на болка. Да си имала подобни преживявания, да виждаш смисъла в тях и да си готова за нов, пореден сблъсък, е показател за един силен, самоизграждащ се характер. А освен това и да намираш щастие в моменти от ежедневието си... Мога единствено и само да предложа моите адмирации.
  • '' Далеч не съм оптимист, нито лекомислено настроена...'' и защо
  • Хареса ми, Надежда.
  • И Ив е прав! Ама на мен ми се струва че ти това казваш, а не че е обратното? 😊
  • Красиво написано! Добре дошла в сайта!
  • Съгласна съм с теб до голяма степен. Добре дошла в сайта.
Propuestas
: ??:??