Като рекли „Аз” та „Аз”! Прекалено много „Аз”. Ама какво”Аз бе, като всички сме на кучето в задника.
Мартин Карбовски в "Търси се"
Памфлет
Господин Карбовски, не Ви познавам лично, но и предпочитам да не Ви познавам. Считам, че това е по-скоро привилегия за духа ми, отколкото загуба. Вие не от днес и не от вчера ръсите и заливате със своите „бисери” беззащитната българска аудитория от радиа и телевизионни канали. Вие не провокирате, а се стремите да промивате и деформирате общественото съзнание и то там, където отсъствува собствено мислене, а чуждите гледища се плагиатстват. Защо ли е така?! Ами защото вашето Его страда от гигантизъм и акромегалия. И точно Вие упреквате сънародниците си, че са притежатели на прекалено много „Аз”. Е, повярвайте ми, Вие вадите на полуумряло куче нож. Българинът, който от векове страда от нихилизъм, развит в резултат на пълно отрицание и превръщане в ерес всички добродетели – искреност, честност, лоялност, самоуважение, чувствителност, идеализъм. Той е възпитаван от наши и чужди егоцентрици, издевателствуващи над него, старателно убиващи самочувствието му и тъпчейки го в калта на тектоничната си реалност в степен до смаляване на скромния му Аз до квазиразмери. Понеже на Вас, господин Карбовски, Ви липсва достатъчно самочувствие, то Вие се стараете да омаловажите придобитата с помощта на победи, открития, милосърдие, много мъдрост и интелект народна ценностна система. Но тя съществува, господине! Нея я е имало и ще я има докато свят светува, независимо дали Ви харесва или не. Аз съм единица от тоя народ и не позволявам да петните честта и достойнството му, независимо, че го натиквате в задника на кучето, там където пребивавате Вие!Ех,господин Карбовски, просто Ви съжалявам и се чудя как живеете със себе си и как се понасяте! Вие не цените нищо и не уважавате тоя свят създаден от Бог за нас, за да преживяваме в него това, което сами си сътворим! Вие сте един озлобен, агресивен, пълен със злъч журналист, който години наред кука тук и там, напомняйки за себе си и заливайки ни с поредната доза „Антивсичко” та дано да станете по-известен. Питам се дали сте избрали верния път?!
© Диана Кънева Todos los derechos reservados